Cumpãrãturile online au crescut de ani buni.
Și este încã în creștere.
Statisticile de cumpãrãturi online sunt un exemplu excelent al efectului fluture.
Sã luãm cumpãrãturi mobile , de exemplu.
Dacã dețineți un magazin online sau vã gândiți sã vã faceți afacerea online, statisticile noastre vã pot ajuta sã înțelegeți comportamentul consumatorilor.
Înarmați cu informațiile corecte, veți fi în fața competiției dvs. în cel mai scurt timp!
Uitați-vã la aceste statistici pentru cumpãrãturi online:
- 1,8 miliarde oamenii au cumpãrat bunuri online în 2018.
- Vânzãrile de comerț electronic ar putea crește 690 miliarde USD pentru 2020.
- 60% dintre femei cumpãrã în mod regulat de la Amazon.
- 63% din cumpãrãturi începe online.
- 62% dintre cumpãrãtorii online cumpãrã cel puțin o datã pe lunã.
- Cumpãrãturile mobile au crescut la 15% în 2019.
- Cu un volum brut de mãrfuri de 515 miliarde de dolari , Taobao este cel mai mare online piațã din lume.
Global Statisticile vânzãrilor online
Cumpãrãturile online cresc la tarife diferite din întreaga lume. Încã putem observa unele tendințe globale. Cumpãrãturile prin canale digitale sunt în creștere, atât în SUA, cât și în alte pãrți ale lumii.
1. Existã între 12 și 24 de milioane de magazine online în lume.
(Sursa: Digital Commerce 360)
Câte magazine online existã pe lume?
Conform unui calcul realizat de Digital Commerce 360, acesta ar putea fi de pânã la 24 de milioane. Cu toate acestea, doar câteva sute de mii dintre ele sunt susceptibile sã genereze mai mult de 1.000 de dolari pe an.
Trecând peste:
2. Site-ul mediu de comerț electronic genereazã peste 150.000 de dolari pe lunã cu luna trei.
(Sursa: RJ Metrics)
Cât costã site-ul online de comerț electronic? În medie, site-urile de comerț electronic aduc peste 150.000 de dolari pânã la a treia lunã de afaceri. Cu toate acestea, este important sã ne amintim cã magazinele de succes încadreazã cântarul. Companiile mai mici se pot aștepta sã creascã mult mai lent.
3. 1,8 miliarde de persoane au cumpãrat bunuri online în 2018.
(Sursa: Statista)
Pentru a lansa statisticile noastre la cumpãrãturile online, iatã unul care aratã creșterea generalã a cumpãrãturilor online din întreaga lume. 1,8 miliarde de persoane din întreaga lume au cumpãrat bunuri online în 2018. Adicã aproximativ 23% din populația globalã. Aceasta a însumat 2,8 trilioane de dolari de vânzãri online în întreaga lume într-un an. Pe deasupra, se estimeazã cã aceastã cifrã va fi aproape dublã pânã în 2021, ajungând la 4,8 trilioane de dolari.
Trecerea la o țarã în special:
4. Vânzãrile online din China au generat 333,45 miliarde USD în primul trimestru al anului 2019.
(Sursa: Chinainternetwatch)
Care țarã cumpãrã cel mai mult online? În primul trimestru al anului 2019, 22,9% din veniturile totale din vânzãrile cu amãnuntul au provenit din vânzãrile online de bunuri și servicii. În China, în valoare de 333,45 miliarde USD de produse și servicii vândute online în primul trimestru al anului 2019. Aceasta face ca cea mai mare piațã de comerț electronic din lume.
De fapt:
5. Platforma chinezã Taobao este cea mai mare piațã online cu un VMV de 515 miliarde de dolari.
(Sursa: Statista)
China are o populație de peste 1,4 miliarde. De asemenea, are o reputație de a fi atât în fruntea tehnologiei, cât și un jucãtor global în produsele accesibile. Așadar, nu este de mirare cã este responsabil pentru un procent mare de vânzãri online. Platforma de retail chinezã Taobao este cea mai mare piațã online din lume. Volumul lor brut de mãrfuri (GMV) este de 515 miliarde USD. Urmãtoarele douã mari platforme, Tmall și Amazon, cu 432 de dolari, respectiv 344 miliarde de dolari. Taobao își depãșește enorm cei doi apropiați concurenți.
Cumpãrãturi online în SUA
Dacã sunteți mai interesat de statisticile de creștere a cumpãrãturilor online din SUA, vã oferim acoperire!
Dupã cum puteți suspecta, oamenii din SUA au mers cu siguranțã la cumpãrãturi online, majoritatea acum cumpãrând online.
Haideți sã aruncãm o privire bunã la asta:
6. Aproximativ 8 din 10 americani cumpãrã acum online
(Sursa: Fit Small Business)
Câți cumpãrãtori online sunt în Statele Unite?
Cu 79% dintre americanii care au fãcut o achiziție online de orice tip, aproximativ 8 din 10 americani au cumpãrat online. Aceasta este o creștere de 22% din 2002. Numerele vor continua sã creascã. În cele din urmã, probabil va fi rar sã gãsești pe cineva care nu a cumpãrat nimic online niciodatã.
Ce este mai mult:
7. Ar putea fi 230,5 milioane de oameni care cumpãrã online în SUA pânã în 2021.
(Sursa: Statista)
Tot mai multe persoane cumpãrã online. S-a proiectat cã pânã în 2021, peste 230 de milioane de oameni vor fi cumpãrãtori digitali. Aceasta include pe orice persoanã care navigheazã online pentru produse digitale, chiar dacã în cele din urmã nu va continua sã facã o achiziție.
Trecând peste:
8. Gospodãriile cu un venit anual peste 50.000 USD folosesc 7% din cheltuielile lor online
(Sursa: Washington Post)
Oamenii cu mai mulți bani cheltuiesc un procent mai mare din veniturile lor online. Statisticile privind cumpãrãturile online aratã cã gospodãriile cu venituri de aproximativ 50.000 USD anual pun 7% din cheltuielile lor anuale pentru cumpãrãturi online. În schimb, gospodãriile cu venituri mai mici cheltuiesc doar 3,4% din banii lor pentru cumpãrãturi online. Aceasta înseamnã mai puțin de jumãtate din ceea ce cheltuiesc gospodãriile cu câștiguri mai mari.
Dacã credeți cã este interesant, aruncați o privire la urmãtoarea statisticã:
9. Vânzãrile de Ziua Recunoștinței și Cyber Monday au crescut cu 6% în 2018.
(Sursa: Washington Post)
Sãrbãtorile sunt surprinzãtor o perioadã popularã a anului pentru cumpãrãturi online. Un motiv pentru acest lucru este evenimentele de vânzare uriașe, care ar fi putut sã înceapã în magazin, dar care sunt acum populare și online. Vânzãrile de Ziua Recunostintei, Black Friday și Cyber Monday au crescut cu 6% în 2018. În Cyber Monday, au fost peste 7,9 miliarde de dolari în vânzãri online.
Și nu este doar un fenomen de sãrbãtoare:
10. 23% dintre americani au cumpãrat online mai mult în 2018 decât în anii precedenți.
(Sursa: Brookings)
Americanii cumpãrã online mai mult decât au fãcut-o vreodatã. Analizând statisticile privind cumpãrãturile online pânã la anul, 23% dintre americani spun cã au cumpãrat online mai mult în 2018. Nu numai asta, dar 11% au raportat, de asemenea, cã au planificat sã își creascã cumpãrãturile online în 2019.
In plus:
11. Vânzãrile de comerț electronic au fost estimate la peste 690 de miliarde de dolari pentru 2020.
(Sursa: EMarketer)
Un procent crescut de cumpãrãtori online înseamnã cã se cheltuiesc mai mulți bani online. Se estimeazã cã se vor cheltui 690,84 miliarde USD în 2020. Se preconizeazã cã numãrul va crește pânã la 891,7 miliarde dolari pânã în 2022. Acest lucru este comparat cu 454,91 miliarde dolari în 2017 și 526,09 miliarde USD în 2018. Se preconizeazã cã vânzãrile de comerț electronic din SUA vor continua sã creascã cu 13% și 15% în fiecare an.
În urma acestui lucru:
12. 79% dintre cumpãrãtorii americani spun cã transportul gratuit îi va încuraja sã cumpere online.
(Sursa: Nisipurile Walker)
Dacã trebuie sã plãtiți pentru transport, îi puteți pune pe unii oameni sã cumpere online. Cu toate acestea, majoritatea cumpãrãtorilor din SUA spun cã transportul gratuit i-ar determina sã facã o achiziție online. 79% dintre cumpãrãtorii americani sunt atrași de perspectiva de a nu fi nevoiți sã plãteascã pentru transport.
Analizând mai profund tendințele din SUA:
13. Alaskanii cheltuiesc online mai mulți bani decât cei din alte state.
(Sursa: Business Insider)
Dacã ne uitãm la statisticile privind cumpãrãturile online în funcție de stat, persoanele din statele mai puțin populate tind sã cheltuiascã mai mult pe comanda online decât în altã parte. În Alaska, populația statului reprezintã doar puțin peste 0,002% din populația întregii țãri. Cu toate acestea, statul reprezintã 0,33% din totalul cumpãrãturilor online din America. Mãrimea medie a achiziției online este de 160 USD.
Alte state care cheltuiesc mai mult online includ Idaho, Hawaii și Wyoming. Este logic ca aceste state sã comande mai mult online, când magazinele din cãrãmidã și mortar pot fi mai greu de accesat.
Tendințe de cumpãrare
Este foarte interesant sã vezi cum aleg oamenii sã cumpere online, precum și cine alege sã cumpere online.
Analizând obiceiurile de cumpãrãturi dupã geografie, putem identifica, printre altele, vârsta și sexul. Existã, de asemenea, multe statistici interesante despre alegerile pe care oamenii le fac atunci când fac cumpãrãturi online.
De exemplu:
14. Femeile sunt cumpãrãtorii mai activi – 60% dintre ei cumpãrã regulat de pe Amazon.
(Sursa: First Insight)
Femeile sunt mai active când vine vorba de cumpãrãtorii online decât bãrbații, conform statisticilor de cumpãrãturi online de sex feminin. 60% dintre femei cumpãrã frecvent pe Amazon, comparativ cu 46% dintre bãrbați. 40% dintre femei cumpãrã frecvent pe dispozitive mobile, în timp ce doar 22% dintre bãrbați fac acest lucru. Existã, de asemenea, o diferențã în ceea ce privește cumpãrãturile online și statisticile privind oprirea în magazin. 44% dintre bãrbați preferã sã facã cumpãrãturi în magazin pentru a înțelege un produs. Doar aproximativ 33% dintre femei fac același lucru.
Iatã un alt grup cãruia îi place sã cumpere online:
15 . 54% din achizițiile online sunt realizate de Millennials.
(Sursa: UPS)
Definiția Millennial variazã, dar în general sunt considerate persoane nãscute de la începutul anilor 1980 pânã la mijlocul anilor ’90. Millennials sunt prima generație care face cu adevãrat internetul din viața lor de zi cu zi, mulți crescând online. Adevãrat, nu exact în același mod ca și Generația Z, dar totuși. Statisticile de cumpãrãturi online Millennials aratã cã 50% din achizițiile online sunt fãcute de Millennials.
În tendințe mai generale:
16. 63% din cumpãrãturi începe online.
(Sursa: Thinkwithgoogle)
În prezent, cumpãrãturile din 63% încep online, chiar dacã nu se încheie cu o achiziție, spun cele mai recente statistici de cumpãrãturi online. Oamenii vor ajunge online sã înceapã sã cerceteze ceea ce cautã. Uneori știu deja ce își doresc și cerceteazã prețurile. Uneori tot cautã idei.
Pe deasupra:
17. 75% din interogãrile de cãutare în fiecare lunã sunt complet noi.
(Sursa: Forța de vânzãri)
Consumatorii cautã mereu produse noi. 75% din cãutãrile lor în fiecare lunã sunt nou. În plus, statisticile de vânzare cu amãnuntul online spun cã 69% dintre consumatori doresc sã vadã mãrfuri noi de fiecare datã când viziteazã un magazin sau un site de cumpãrãturi. Acest lucru evidențiazã importanța existenței unui tip de magazin online pentru actualizarea continuã a persoanelor în gama de produse.
18. 62% dintre cumpãrãtorii online cumpãrã cel puțin o datã pe lunã.
(Sursa: Episerver)
Cei care fac cumpãrãturi online fac acest lucru cel puțin o datã pe lunã. 62% dintre ei, mai exact. Mai mult, 26% dintre cumpãrãtori cumpãrã online o datã pe sãptãmânã. 3% chiar spun cã fac cumpãrãturi online în fiecare zi.
Dar ce cumpãrã oamenii online
19. Piața online a produselor alimentare și bãuturilor din SUA va crește pânã la 38,16 miliarde USD pânã în 2021.
(Sursa: eMarketer)
eMarketer estimeazã cã vânzãrile de comerț electronic pentru produse alimentare și bãuturi vor crește pânã la 38,16 miliarde dolari pânã în 2021. În timp ce statisticile de cumpãrãturi alimentare online aratã cã piața este în creștere, SUA se aflã în spatele altor țãri. China, cea mai mare piațã de alimente online din lume, a ajuns la 50,9 miliarde de dolari în 2018. Aceasta ar putea sã fie de patru ori pânã în 2023.
20. 57% dintre oamenii din întreaga lume au cumpãrat articole de îmbrãcãminte online.
(Sursa: Statista)
Îmbrãcãmintea este extrem de popularã când vine vorba de cumpãrãturi online.
Dar majoritatea statisticilor din magazin nu se cumpãrã online decât în magazin afirmã cã mulți oameni încã mai doresc sã încerce lucrurile în magazin?
Pai da.
Cu toate acestea, 57% dintre utilizatorii de internet din întreaga lume au cumpãrat produse de modã online. 47% dintre persoane au achiziționat încãlțãminte online.
Acest lucru aratã cã a nu fi capabil sã încerci haine și încãlțãminte nu este neapãrat o barierã. Distribuitorii ar trebui sã se aștepte la rentabilitate.
Vorbind despre returnãri:
21. 67% dintre cumpãrãtori verificã pagina de retururi înainte de a efectua o achiziție.
(Sursa: Invespcro)
Când fac cumpãrãturi online, consumatorii riscã sã obținã ceva care nu este potrivit pentru ei. Indiferent dacã este vorba despre îmbrãcãminte care nu se potrivește, ceva care nu este calitatea pe care o așteptau, este posibil sã fie nevoie sã restituie articolul. Deci nu este surprinzãtor cã 67% dintre oameni verificã pagina cu retururi pentru a vedea care sunt condițiile de returnare înainte fac o achiziție de pe un site web.
Verificã și recenziile.
22. 87% dintre cumpãrãtori folosesc recenzii online pentru a-i ajuta sã decidã dacã cumpãrã ceva.
(Sursa: Business.com)
Majoritatea cumpãrãtorilor folosesc acum recenzii de comerț electronic pentru a decide dacã vor sã cumpere ceva. În timp ce 87% dintre oameni se uitã la recenzii online, 77% dintre ei decid sã cumpere online mai degrabã decât sã cumpere în magazin.
23. 88,6% dintre americani au renunțat la ispita unui impuls sã cumpere online.
(Sursa: Cãutare)
Toatã lumea a cumpãrat ceva din capriciu. Cumpãrãturile online par sã încurajeze acest tip de comportament. Statisticile privind cumpãrãturile de impulsuri aratã cã peste 88% dintre americani au cedat și au fãcut un impuls sã cumpere online.
Plata si verificare
Ultima etapã a oricãrei achiziții online este verificarea și plata bunurilor. Aceasta ar putea pãrea cea mai ușoarã parte, dar poate fi acolo unde mulți comercianți cad în ultimul obstacol. Statisticile privind cumpãrãturile online aratã cã existã anumite modele atunci când vine vorba de preferințele și comportamentele consumatorilor.
Sa incepem cu:
24. Peste 36% dintre cumpãrãtorii online folosesc un eWallet pentru a plãti achizițiile.
(Sursa: Paymentscardsandmobile)
Plata pentru achiziții online folosind un eWallet, cum ar fi PayPal , Skrill și Neteller, este o metodã foarte popularã la nivel mondial. Peste 36% dintre cumpãrãtori plãtesc în acest fel pentru bunurile lor. Urmãtoarele metode cele mai populare sunt carduri de credit , urmate prin carduri de debit.
Ține minte cã:
25. 63% din abandonurile de coș sunt rezultatul unor costuri suplimentare pentru transport.
(Sursa: Statista)
Existã întotdeauna riscul ca oamenii sã ajungã la sfârșitul achiziției și sã decidã sã nu cumpere. Conform statisticilor de cumpãrãturi online, 63% din abandonurile de coș se datoreazã costurilor de expediere la cumpãrare. Alte motive includ timpii de livrare lungi și codurile de reducere care nu funcționeazã, precum și solicitarea de a reintroduce informații.
26. 55% dintre cumpãrãtorii online considerã cã transportul gratuit este cea mai importantã caracteristicã de platã.
(Sursa: Pixel Union)
Se pare cã nimeni nu dorește costuri suplimentare de transport. Mai mult de jumãtate dintre cumpãrãtori (55%) considerã cã transportul gratuit este cea mai importantã caracteristicã pe care o aveți la finalizare.
In plus:
27. 23% dintre cumpãrãtori își vor renunța la coșul de cumpãrãturi numai dacã pot efectua plata prin crearea unui cont.
(Sursa: ncanal)
Introducerea unor pași suplimentari în procesul de checkout poate descuraja oamenii. Statisticile de cumpãrãturi online aratã cã aproape un sfert dintre cumpãrãtorii online își vor abandona coșul dacã sunt obligați sã-și facã un cont. Multe site-uri ocolesc acest lucru prin faptul cã nu fac obligatoriu înregistrarea sau permit înregistrarea rapidã prin Google, Facebook, etc.
Dar existã șansa de a recupera:
28. 54% dintre cumpãrãtorii online vor cumpãra produsele rãmase în coșul lor dacã prețul este redus.
(Sursa: ncanal)
Nu este imposibil sã încurajezi cumpãrãtorii în coșul de cumpãrãturi. Mai mult de jumãtate dintre ei (54%) se vor întoarce la coș și vor termina achiziția dacã produsele sunt oferite la un preț mai mic.
Statistici de cãutare mobilã Vs Statistici de cãutare vocalã
Chiar și astãzi, cumpãrãturile online se schimbã în continuare. Un lucru diferit este creșterea cãutãrilor mobile și vocale. Modul în care oamenii cautã produsele pe care și le doresc online se schimbã pe mãsurã ce tehnologia evolueazã.
29. 47% dintre consumatori cumpãrã mai mult pe telefon decât în magazin.
(Sursa: Ibotta)
Dacã te uiți la statisticile privind cumpãrãturile online și cumpãrãturile din magazin, poți vedea cã oamenii cumpãrã tot mai mult online. De asemenea, folosesc dispozitive mobile pentru a face acest lucru. Aproape jumãtate din consumatori cumpãrã mai multe produse mobile, comparativ cu magazinele, la 47%. Magazinele care nu oferã deja magazine online optimizate pentru mobil sau chiar aplicații ar trebui sã ia în considerare acest lucru.
30. Cumpãrãturile mobile au crescut la 15% în 2019, în timp ce cumpãrãturile pe desktop au scãzut la 63%.
(Sursa: Invesp)
În plus fațã de statisticile de cumpãrãturi online și de cumpãrãturi în magazin, putem observa cã existã o diferențã între desktop și mobil. În timp ce cumpãrãturile folosind un computer desktop sunt încã metoda preferatã, cumpãrãturile mobile se dezvoltã rapid. A crescut de la 8% la 15% în 2019. Cumpãrãturile prin desktop au scãzut de la 78% la 63%.
31. 10% dintre cumpãrãtorii online au folosit un asistent de voce pentru a face o achiziție.
(Sursa: NPR / Marist)
Cãutarea vocalã este în creștere, iar oamenii o folosesc în diverse scopuri. Unul dintre modele de asistenți vocali sunt utilizați pentru cumpãrãturi online. 10% dintre cei care dețin unul l-au folosit pentru a face o achiziție online cel puțin o datã.
Dar nu este o veste bunã pentru mobil:
32. Tarifele de achiziție pentru telefonul mobil în 2018 au fost de doar 1,61% în medie, în timp ce cumpãrãturile online tradiționale au o ratã de 3,91%.
(Sursa: Strategia CPC)
Deși cumpãrãturile mobile sunt în creștere, oamenii ar putea utiliza mai mult ocazional cumpãrãturile mobile. Au mai multe șanse sã cumpere ceva pe un dispozitiv desktop, statisticile globale de cumpãrãturi online indicând o ratã de conversie de 3,91%. Pe de altã parte, mobilul are o ratã de conversie de doar 1,61%.
Social Media și statistici de marketing pentru cumpãrãturi online
Social media influențeazã, de asemenea, cumpãrãturile online. Atât social media, cât și alte metode de marketing schimbã lucrurile care influențeazã cumpãrãtorii. Marketingul digital afecteazã comportamentele oamenilor atunci când efectueazã cumpãrãturi digitale.
33. Aproape trei sferturi din oameni își folosesc rețelele de socializare atunci când se gândesc la o achiziție.
(Sursa: Tapinfluence)
74% dintre oameni își folosesc rețelele de socializare pentru a obține îndrumãrile de care au nevoie pentru a lua o decizie cu privire la o achiziție. Platformele sociale pot fi utilizate pentru o varietate de lucruri, de la solicitarea de recomandãri și opinii de la prieteni pânã la verificarea paginilor de marcã.
34. 78% dintre cumpãrãtorii cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani gãsesc mai întâi produse pe Facebook.
(Sursa: Axios)
Facebook este platforma pe care sã o alegeți pentru comercianții online. 78% dintre cumpãrãtorii online din grupa de vârstã 18-34 de ani spun cã au gãsit pentru prima datã produse pe Facebook. Combinat cu reclame retargeting, Facebook se poate dovedi a fi un instrument puternic.
In concluzie
Toate aceste statistici au fost multe – dar, sperãm, ați învãțat ceva util!
Toate aceste statistici privind cumpãrãturile online ar trebui sã vã demonstreze cã meritã sã faceți un efort pentru a face afacerea online.
Dar a avea un magazin online nu este suficient! Asigurați-vã cã utilizați instrumente mobile, social media și alte tehnici de marketing și design web.
Comerțul electronic va continua sã creascã, deci nu pierdeți!