Iatã primele 5 platforme pe care sã le folosești pentru a-ți promova afacerea din China . Cu peste 860 de milioane de chinezi conectați acum online, trebuie sã vã dezvoltați reputația și vizibilitatea pe aceste platforme locale pentru a vã dezvolta afacerea pe aceastã piațã lucrativã.
Întregul sistem ecologic digital chinez este tãiat de „Marele Firewall Chinezesc”, ceea ce a dus la un mediu de internet complet unic în care dominã platformele chineze. Trebuie sã înțelegeți cum sã vã comercializați pe aceste platforme pentru a avea succes în China.
În aceastã „epocã hiper-digitalã”, cercetarea chinezã a fost extinsã online înainte de a cumpãra ..
Baidu
Baidu (Google China ) este într-adevãr baza oricãrei campanii din China. 75% din toate cercetãrile online sunt realizate prin intermediul acestui motor de cãutare dominant. Un site web chinezesc de calitate trebuie sã fie vizibil aici, pe baza cãutãrilor de cuvinte cheie ale caracterului mandarin
Baidu are, de asemenea, „Tieba”, un forum popular atașat motorului de cãutare apare la nivel înalt în rezultatele cãutãrii. Utilizatorii voteazã conținut (cum ar fi pe Reddit) pentru a-i crește vizibilitatea. Acesta este un forum bun pentru a vã baza reputația, deoarece postãrile și subiectele pozitive vor apãrea întotdeauna foarte bine clasate în rezultatele cãutãrii.
Damac, o firmã imobiliarã de lux din Dubai, a lansat o campanie de succes Baidu care apare pe prima paginã a rezultatelor pentru 15 cuvinte cheie diferite. Aceastã abordare ne-a ajutat sã conducem lunar 120 de investitori imobiliari cãtre companie. Vizibilitatea este esențialã, trebuie doar sã înțelegeți ce cuvinte cheie cautã chinezii. Citiți o Agenție SEO bunã în China
Douyin (TikTok)
Douyin este foarte popular în China, cu 400 de milioane de utilizatori activi zilnici, Douyin este într-adevãr un loc minunat pentru promovarea afacerilor în 2020.
Eficient și interactiv, promoveazã-ți afacerea prin KOL sau cu reclame … poate fi excelent soluție dacã știi cum funcționeazã.
Contactați-ne pentru mai multe detalii, avem un raport complet despre Douyin (gratuit pentru a downlaod) trebuie doar sã ne trimiteți un e-mail frumos.
WeChat este cu adevãrat regele necontestat al platformelor de marketing din China cu peste 850 de milioane de utilizatori lunari activi în China și peste 1 miliard în lume. Existã numeroase cãi de luat în considerare despre ceea ce poate fi considerat „Facebook al Chinei”
În primul rând configurați un cont oficial pe care îl utilizați pentru a promova conținut și încurajați utilizatorul sã partajeze în „momentele” lor, acesta este echivalent cu fluxul de știri al acestora
WeChat este un excelent lanț de lansare pentru conținut și este denumit cu mult drag „WeChat Times”, deoarece atât de mulți utilizatori cautã informații aici. A avea un cont oficial este de așteptat doar pentru orice afacere serioasã.
Dupã aceasta, puteți lua în considerare accesarea grupurilor WeChat, comunitãți foarte active de pânã la 500 de utilizatori care se bazeazã în jurul zonei de interes specifice.
Acest lucru este foarte eficient din punct de vedere al marketingului, vã puteți angaja direct cu comunitãți active relevante pentru produsele sau serviciile pe care le oferiți. Partajarea conținutului aici este foarte vizatã.
WeChat a încorporat, de asemenea, „mini-magazine” pentru a permite vânzãri instantanee prin intermediul sistemului de platã e-portofel încorporat. Aceasta face plata foarte ușoarã și convenabilã.
„Sãptãmâna modei de la Vancouver” și-a crescut reputația și vizibilitatea WeChat prin împãrtãșirea de articole de calitate pentru evenimentul care a fost destinat în mod special pentru fashionista chinezã, cumpãrãtori, vizitatori și expozanți. Postãrile au fost în medie de peste 2000 de ori și au fost distribuite de 250 de ori în jurnalele de știri ale utilizatorului. Acest lucru a generat un „ buzz despre evenimentul cel mai mare flux de informații digitale în China. Existã o culturã de partajare mult mai puternicã pe aceastã piațã.
Weibo este „Twitter-ul Chinei”, numele se traduce literalmente ca „micro-blog”. Nu a fost afectat de aceleași probleme pe care Twitter le are cu multe fluxuri diferite de venituri. Existã o mulțime de campanii care pot fi derulate aceastã „platformã prietenoasã”
Anunțuri native – fensitong
Weibo este o rețea mult mai „deschisã”, utilizatorii pot vedea postãri de la oricine, nu trebuie sã fie conectați mai întâi. Acest lucru crește probabilitatea creșterii vizibilitãții.
Se crede cã Weibo pierde odatã cu creșterea WeChat, dar înregistreazã încã o creștere mare
Câteva caracteristici cheie includ transmiterea în direct și o integrare foarte bunã cu comerțul electronic, gigantul chinezesc al comerțului electronic „Alibaba” este acum în spatele platformei, creând un mediu foarte favorabil pentru mãrci și vânzãri.
WeChat este cu siguranțã o platformã mai activã care poate face mai dificil sã fie vizibil, Weibo, pe de altã parte, cu cei 250 de milioane de utilizatori activi este mai puțin congestionat, permițând mai mult spațiu pentru ca mãrcile sã își comercializeze singuri.
Weibo a fãcut minuni pentru marca austriacã de bãuturi pentru copii ” Twist & Bãuturã‘. Ei au creat o campanie coloratã bazatã pe diferite personaje de desene animate pentru fiecare sticlã de bãuturi aromate. Weibo a fost folosit pentru a interacționa cu potențialii consumatori, aceștia și-au mãrit urmãrile cu 134% prin adoptarea unei abordãri „sociale” active. De asemenea, au folosit streaming-ul live pentru a prezenta produsele cãtre urmãtorii lor ) .
Promovarea încrucișatã este de asemenea importantã, codurile QR încorporate Twist & Drink (care se leagã de WeChat) în mesajele Weibo pentru a conduce traficul cãtre celãlalt cont oficial
Înainte de WeChat, a existat o altã platformã lansatã de aceeași companie (Tencent), numitã QQ. QQ este încã o forțã de care trebuie sã fie luate în considerare, au aproape 850 de milioane de utilizatori și sunt asociați de obicei cu generația post 90. QQ este un serviciu de mesagerie care se bazeazã în jurul chaturilor de grup și individuale.
Același tip de marketing vizat se aplicã, dar pentru o populație mai tânãrã, dacã aceasta este audiența dvs., atunci QQ este o necesitate. De asemenea, platforma tinde sã fie mai puternicã în orașele de nivel III sau IV, mai mici și în China mai ruralã.
Este demn de remarcat faptul cã WeChat tocmai a depãșit QQ-ul în ceea ce privește numãrul lor de utilizator, este în continuare o platformã dominantã și o forțã de care trebuie sã fie luate în considerare.
Zhihu
Zhihu este „Quora” din China, este un forum Q&A foarte popular, cu 70 de milioane de utilizatori activi în 2020. Este excelent pentru mai multe industrii de nișã. Rãspunzând la întrebãri specifice legate de industria dvs. vã puteți ridica profilul, Zhihu apare adesea și în rezultatele de cãutare ale lui Baidu alãturi de un site web oficial. Este foarte de renume.
„Vita Wei”, un brand popular chinezesc de înaltã calitate, de zi cu zi, a crescut bine pe Zhihu. Au postat numeroase subiecte și subiecte despre modã și alegeri vestimentare zilnice, aceasta a fost apoi legatã de relansarea brandului ca calitate Marcã chinezã care ar putea concura cu jucãtori internaționali. Mesajul a fost de a susține mãrci de calitate din China!
ROȘU
xiaohongshu sau mica carte roșie, este cea mai tare aplicație pentru fetele chineze. Este un instagram kinf od cu funcții de comerț electronic.
Prezintã imagini cu un stil de viațã.
Mãrcile pot utiliza KOL pentru a-și promova produsele, iar cu buget mare puteți avea acces la forma de publicitate.
am fãcut un raport minunat despre cartea Micuța Roșie. Dacã doriți sã o primiți, simplu, scrieți un e-mail în secțiunea de contact.
foarte cald plateform pentru promovare în 2020
Conversia urmãtoarelor dvs.
Pe mãsurã ce WeChat devine mai competitiv și mai aglomerat, începerea unei campanii pe aceste platforme mai mici vã permite sã vã evidențiați și sã vã construiți prezența și pregãtirile necesare pentru dvs. succes viitor în China.
Puteți converti urmãtoarele din aceste platforme mai mici în WeChat. Da, WeChat este dominant, dar poate plãti pentru a merge la acest domeniu de marketing social cel mai competitiv, cu o abordare inteligentã pas cu pas pe alte platforme.
Vezi si 1000 de articole despre social media în China
Aveți nevoie de un partener digital în China?
Suntem o agenție specializatã de marketing digital cu sediul în Shanghai. Pentru mai multe informații, trimiteți-ne un e-mail, unul dintre specialiștii noștri va fi în contact pentru a discuta despre proiectul dvs.