Buna!
Sperând cã SEO și bloggingul ar putea sã-ți gãseascã afacerea în Google? Dacã publicați regulat luni sau ani, atunci într-o zi … s-ar putea sã vedeți site-ul dvs. afișat în rezultatele cãutãrii. Sau s-ar putea sã nu!
Opriți așteptarea și ghicitul. Publicitatea PPC este rapidã, mãsurabilã, previzibilã și eficientã.
Consultați gama noastrã de servicii și prețuri pentru anunțuri Google
Aveți un site web excelent, orientat cãtre client (sau în curând). Aveți un blog insightful, infuzat cu pasiune (sau în curând o veți face). Și aveți o alegere importantã de fãcut (sau veți face curând):
Ar trebui sã vã separați blogul de site-ul dvs. web? Sau ar fi mai fericiți împreunã?
Opțiuni pentru blog
Sã presupunem cã site-ul principal al companiei dvs. este www.abcinc.com.
- Integrarea blogului tãu cu site-ul dvs. înseamnã blogul apare fie pe www.abcinc.com/blog (subfolder), fie la blog . abcinc.com (subdomeniu).
(Dintre acestea, , opțiunea subfolderului este mai bunã .) - Pãstrarea blogului tãu separat de site-ul dvs. înseamnã cã îl gãzduiești pe www.xyz blog . com.
Este mai bine sã vã mențineți blogul separat de site-ul companiei dvs.?
Rãspunsul scurt este…
Nu … cel mai probabil . Nu le separați. Iata de ce.
Avantajele integrãrii blogului dvs.
Integrarea blogului dvs. aduce o serie de avantaje semnificative care, pentru majoritatea companiilor, oferã mai mult decât suficiente motive pentru a alege integrarea.
I. Beneficiile vizitatorilor
- Un blog (bine scris) este o modalitate foarte bunã pentru vizitatori sã se cunoascã compania dvs. pentru cã vã prezintã partea umanã mai relaționatã.
- Mulți vizitatori ai site-ului astãzi se așteaptã sã gãseascã un blog al companiei pe site-ul dvs. și ar fi dezamãgiți dacã nu.
- Un blog integrat creeazã o experiențã mai vizibilã pentru vizitatori.
II . Beneficiile SEO (optimizarea motoarelor de cãutare)
- Toate link-urile cãtre postãrile de pe blog vor contribui direct la puterea SEO globalã a site-ului dvs., deoarece acele backlink-uri îndreaptã cãtre domeniul principal. Acest lucru vã ajutã la toate din paginile site-ului companiei dvs. sã fie mai mari în rezultatele cãutãrii.
- Simplul acces la mai multe pagini de conținut pe site-ul dvs. va ajuta, de asemenea, întregul site sã se clasifice mai bine, deoarece Google adorã site-urile cu autoritãți bogate în conținut
III . Beneficiile companiei
- Având un blog pe site-ul companiei dvs. vã ajutã sã vã poziționați ca lider de gândire, nu doar un furnizor de servicii sau produse.
- Vizitatorii care gãsesc postarea dvs. pe blog vor fi deja pe site-ul companiei dvs., cu atât mai aproape de a lua orice acțiune de conversie pe care o vizați (activare prin e-mail, descãrcare de conținut) , cumpãrare etc.).
- Este mai ușor și mai ieftin sã creezi și sã întreții un singur site web.
-
- Este mai ușor și mai ieftin sã stabiliți și sã promovați o singurã marcã.
Exemplu de blog integrat
Pentru a vedea un exemplu extrem de eficient al acestui tip de blog, consultați www.moz .com , care oferã unele dintre instrumentele mele de SEO și marketing preferate.
Blogurile companiei sunt prezentate în mod principal în navigarea principalã a site-ului. Accesați pagina blogului și veți vedea o tonã de posturi de blog bine scrise, bine organizate, extrem de utile, care acoperã toate aspectele marketingului pe internet. Multe postãri sunt de la bloggeri invitați.
Rareori aceste postãri promoveazã direct produsele companiei. Mai degrabã, au servit pentru a stabili ferm MOZ.com ca un lider de gândire în acest spațiu. Aceastã conducere atrage cititorii în droguri. De asemenea, atrage backlinks, ceea ce sporește autoritatea SEO globalã a MOZ.com.
Avantajele pãstrãrii unui blog separat
Cu toate aceste avantaje de integrare, de ce ai putea alege în schimb sã îți pãstrezi blogul separat? Iatã câteva motive justificabile:
- Dacã doriți un domeniu care nu este foarte relevant pentru ofertele principale ale companiei dvs.
- Dacã doriți un „ton” care nu este potrivit pentru site-ul principal al companiei dvs.
- Dacã doriți sã vã promovați blogul ca marcã proprie.
- Dacã doriți sã vã promovați ca un expert mai obiectiv în industrie.
- Dacã ați putea dori sã vindeți într-o zi blogul, dar pãstrați site-ul companiei.
- Dacã ați putea dori sã plecați într-o zi sau sã vindeți compania, dar pãstrați blogul.
Exemplu de blog separat
Pentru a vedea un exemplu extrem de eficient al acestui tip de blog, consultați www. quicksprout.com , care este scris de Neil Patel, unul dintre bloggerii mei preferați.
Neil a fondat CrazyEgg.com și KissMetrics.com și, de asemenea, își desfãșoarã propria practicã de consultanțã. Postãrile sale de blog se referã adesea la aceste alte afaceri și ajutã la conducerea traficului cãtre acestea.
Însã scopul principal al blogului sãu QuickSprout a fost sã se stabileascã ca un cunoscut expert în industrie , pe care l-a realizat în picade.
Ce zici de SEO?
Rețineți lipsa marcantã de motive SEO (optimizarea motorului de cãutare) pentru a pãstra un blog separat. Acest lucru se datoreazã faptului cã, dacã obiectivul tãu este de a spori autoritatea SEO a site-ului principal, cel mai bun mod de a face acest lucru este cu un blog integrat.
Nu a fost cazul. Pe vremuri (acum 2+ ani), puteți construi orice numãr de site-uri web separate, indicați majoritatea linkurilor lor pe site-ul dvs. principal și puteți infla cu succes autoritatea site-ului principal SEO și clasamentele de cãutare Google.
Nu mai.
Din motive evidente, Google nu îi place crearea de legãturi artificiale. Nu servește bine clienții Google, care doresc sã vadã cele mai bune site-uri web cele mai relevante, nu site-urile web pe care „experții SEO” le manipuleazã în clasament.
Și așa Google s-a prãbușit în mai multe feluri. Google este mult mai bun la recunoașterea și actualizarea unor astfel de scheme de legãturã de site-uri, care au caracteristici diferite decât legãtura naturalã care apare de pe site-urile adevãrate ale terților. De asemenea, Google oferã o valoare mult mai micã pentru mai multe link-uri de pe același site. Și Google oferã o valoare mult mai micã pentru linkurile de pe site-uri cu valoare scãzutã.
Cu alte cuvinte, obținerea unei singure legãturi fiecare de la o mânã de site-uri autorizate de la terțe pãrți va fi mai valoroasã pentru puterea SEO a site-ului dvs. decât obținerea de sute sau chiar mii de link-uri de pe site-uri cu valoare micã.
Da, ați putea lucra la crearea de link-uri de calitate pe site-ul blogului dvs., astfel încât legãturile sale, la rândul lor, sã transmitã mai multã valoare site-ului dvs. principal, dar utilizați în continuare inutil om de mijloc . Dacã blogul face parte din site-ul dvs. principal, atunci acele backlinkuri pe care le atrage vor ajuta automat și mai direct valoarea SEO a site-ului principal.
Ce se întâmplã cu focusul pe cuvinte cheie? Nu poate un site web separat de blog sã obținã un clasament Google mai bun și mai mult trafic de cãutare, deoarece puteți optimiza totul, inclusiv numele de domeniu, pentru un cuvânt cheie valoros?
Da și nu. Numele de domeniu cu potrivire exactã și potrivire parțialã oferã încã o valoare de clasare. Cu toate acestea, nu uitați sã luați în considerare o îmbunãtãțire suplimentarã substanțialã a clasificãrii suplimentare pe care o vor primi postãrile dvs. de blog doar prin existența pe site-ul principal al companiei dvs., mai degrabã decât pe un site separat de blog de autoritate inferioarã.
Și obiectivul tãu final este sã gãsești site-ul companiei tale, nu doar site-ul blogului, nu?
Linia de bazã: Dacã site-ul companiei dvs. este obiectivul principal, eforturile de construire a SEO va fi mai eficient atunci când blogul dvs. face parte din site-ul companiei dvs.
Existã un teren din mijloc?
Sigur. Dacã sunteți încã nehotãrât, puteți face compromisuri prin gãzduirea blogului dvs. într-un domeniu separat, dar incluzând un link proeminent cãtre blogul dvs. din navigarea principalã a site-ului companiei dvs.
Aceastã abordare oferã cele mai multe beneficii pentru vizitatori descrise mai sus – Vã pot gãsi cu ușurințã blogul și vã pot cunoaște mai bine compania. Compromisul este cã pierzi toate beneficiile potențiale de a avea un blog cu adevãrat separat, în afarã de posibilitatea de a-l detașa cu ușurințã de site-ul companiei mai târziu.
Concluzie
Pentru majoritatea companiilor, blogul dvs. este complet integrat în site-ul dvs. principal este cea mai bunã opțiune – pentru vizitatorii dvs., pentru SEO și pentru poziționarea dvs. de lider. Existã însã anumite cazuri speciale în care un blog separat este alegerea corectã.
Folosiți aceastã analizã pentru a alege abordarea care vã îndeplinește cel mai bine obiectivele.
De acord sau nu? Mi-a fost dor de ceva? Anunțã-mã în comentariile de mai jos.
De asemenea, asigurați-vã cã citiți despre Cum sã vã dezvoltați afacerea cu ajutorul anunțurilor Google .
Exemplu de blog integrat
Pentru a vedea un exemplu extrem de eficient al acestui tip de blog, consultați www.moz .com , care oferã unele dintre instrumentele mele de SEO și marketing preferate.
Blogurile companiei sunt prezentate în mod principal în navigarea principalã a site-ului. Accesați pagina blogului și veți vedea o tonã de posturi de blog bine scrise, bine organizate, extrem de utile, care acoperã toate aspectele marketingului pe internet. Multe postãri sunt de la bloggeri invitați.
Rareori aceste postãri promoveazã direct produsele companiei. Mai degrabã, au servit pentru a stabili ferm MOZ.com ca un lider de gândire în acest spațiu. Aceastã conducere atrage cititorii în droguri. De asemenea, atrage backlinks, ceea ce sporește autoritatea SEO globalã a MOZ.com.
Exemplu de blog separat
Pentru a vedea un exemplu extrem de eficient al acestui tip de blog, consultați www. quicksprout.com , care este scris de Neil Patel, unul dintre bloggerii mei preferați.
Neil a fondat CrazyEgg.com și KissMetrics.com și, de asemenea, își desfãșoarã propria practicã de consultanțã. Postãrile sale de blog se referã adesea la aceste alte afaceri și ajutã la conducerea traficului cãtre acestea.
Însã scopul principal al blogului sãu QuickSprout a fost sã se stabileascã ca un cunoscut expert în industrie , pe care l-a realizat în picade.
