Existã numeroase companii de site-uri online de comerț electronic din care sã aleagã și diferite companii îți vor spune TOATE tipuri de lucruri diferite care pot face dificilã compararea merelor cu merele. Prin urmare, este important sã înțelegeți factorii care intrã în crearea de site-uri de stabilire a prețurilor.
În unele moduri, obținerea unei vânzãri de comerț electronic este ca o cursã; dacã toți ceilalți factori sunt egali, cine are un site web mai bun și este gãsit primul câștigã. Unele site-uri web funcționeazã ca cele ale lui Kia și altele precum cele ale Ferrari. La fel ca mașinile și majoritatea celorlalte lucruri, unele site-uri de comerț electronic sunt mai ușor de construit decât altele.
Existã douã întrebãri principale pe care le pun potențialilor clienți înainte de a estima costul unui site web de comerț electronic: „Care sunt obiectivele dvs. de vânzãri și trafic?” și „Ce caracteristici personalizate vei avea nevoie pentru ca site-ul sã le îndeplineascã?” Rãspunsurile dvs. pot varia foarte mult în funcție de faptul cã sunteți un start-up, lider de piațã sau ceva intermediar. Deci, are sens cã și costurile de dezvoltare a site-urilor de comerț electronic pot varia foarte mult.
De exemplu, dacã doriți sã faceți 50.000 de dolari pe an în vânzãri, puteți gãsi probabil un site web de comerț electronic pentru aproximativ 5.000 de dolari. Dacã doriți sã faceți milioane de vânzãri, care sunt mulți dintre clienții noștri potențiali, atunci costul site-ului dvs. de comerț electronic va fi mai mare, deoarece va trebui sã fie construite mai multe funcții și funcționalitãți pentru a câștiga un avantaj pe piațã.
Amintiți-vã: Pornirea unui site web de comerț electronic este ca și cum ai începe orice afacere realã. Este nevoie de capital, planificare și o echipã solidã pentru a avea succes. Lucrãm alãturi de clienții noștri pentru a face parte din acea echipã de succes.
Exemple de site-uri de comerț electronic pe care le-am proiectat și dezvoltat.
De la un site web de comerț electronic de bazã la unul care oferã opțiuni sau integrãri complexe de comandã, prețurile pot varia foarte mult.
Cât costã Costã sã creezi un site web de comerț electronic?
În general, prețurile de dezvoltare a site-urilor de comerț electronic pot varia de la 10.000 USD la 500.000 USD sau mai mult. În final, costul va fi determinat de obiectivele generale de vânzãri și trafic, de caracteristicile de care aveți nevoie și de tipul companiei de site-uri de comerț electronic pe care o selectați (indiferent dacã sunt din SUA sau de peste mãri, interne sau exterioare).
Principalele elemente care determinã costul site-ului dvs. de comerț electronic:
- Design – Existã o diferențã mare de costuri pentru un design complet personalizat fațã de un șablon
- Funcționalitate – Nevoile de funcționalitate personalizate și funcțiile programate unice vor crește prețurile.
- Importuri de date – Dacã aveți nevoie de date despre produs sau de ordinul / clientul trecut date importate, acest lucru poate crește costurile de dezvoltare a site-ului dvs. web. Asigurați-vã cã baza de date include toate datele necesare pentru a rula site-ul dvs. web .
- Marketing și SEO – Un plan de marketing complet integrat va spori costurile a construcției, dar poate fi esențial pentru conducerea traficului pe site-ul dvs. și livrarea ROI.
- Integrare – Efectuarea unui Web site-ul de comerț electronic funcționeazã cu un ERP sau cu alte sisteme terțe, de multe ori poate costa mii.
- Selecția companiei – Alegerea unei companii cu renume, cu experiențã costã adesea mult mai mult dar oferã și mai multã valoare. Dacã proiectul este externalizat în strãinãtate, acesta va fi mai puțin costisitor, dar asta vine cu propriile sale costuri.
Exemplu defalcarea prețurilor site-ului de comerț electronic:
Mic | Mid-Size | Afacere | |
Proiecta | 5.000 $ | 10.000 $ | $ 35.000 de |
de programare | 2.000 $ | 15.000 $ | $ 75.000 de |
Integrãrile | $ 500 | $ 8.000 de | 20.000 $ |
Importurile de date | $ 0 | 5.000 $ | 10.000 $ |
Gazduire (anual ) | $ 500 | $ 6.000 de | 10.000 $ |
SEO (anual ) | $ 12.000 de | $ 36.000 | 60.000 $ |
Costul mediu al site-ului de comerț electronic (anual) | 20.000 $ | $ 80.000 de | $ 210.000 de |
Obțineți un citat gratuit pentru site-ul dvs. web
Echipa noastrã vã va rãspunde la întrebãri, va oferi sugestii și vã va oferi un domeniu detaliat al comerțului electronic, estimarea prețurilor și calendarul proiectului. .
Ce afecteazã costul unui proiect de dezvoltare a site-urilor de comerț electronic cel mai mult?
Știm cu toții elementele de bazã ale unui site web de comerț electronic: caracteristici de categorii, articole prezentate, pagini de produse, produse conexe, etc. Acestea sunt caracteristici standard și nu ar trebui sã creascã costurile.
Pe de altã parte, funcționalitatea de comerț electronic personalizat este de obicei cel mai mare cost într-un proiect. De asemenea, este de cele mai multe ori cel mai important pentru a ajuta afacerea dvs. sã funcționeze eficient și pentru a oferi site-ului dvs. un avantaj competitiv. De exemplu, este posibil sã doriți funcționalitatea de cãutare personalizatã din cauza tipului de produs pe care îl vindeți. Nu mulți dintre concurenții tãi o au și știi cã te va ajuta sã obții vânzarea. Sau, nivelurile de stocuri pot fi esențiale pentru dvs., astfel încât dezvoltatorul dvs. de comerț electronic ar trebui sã sincronizeze baza de date a site-ului web cu sistemul dvs. intern de gestionare a stocurilor. Acest lucru va crește prețul site-ului web, dar va elimina, de asemenea, orele de platã a angajaților.
Creați o listã cu toate Funcții de comerț electronic bãnuiți cã veți fi personalizate și asigurați-vã cã împãrtãșiți acea listã cu compania de web design eCommerce pe care o alegeți. Acest lucru îi va ajuta sã vã ofere o estimare exactã.
Mai sus: Funcționalitatea de previzualizare personalizatã este un exemplu de caracteristicã care poate crește prețul unui site web de comerț electronic.
Modelele cu impact asupra prețurilor
Acum cã am discutat despre funcționalitate, trebuie sã luãm în considerare modul în care va arãta site-ul. Prima impresie este totul și este important ca aspectul sã se potriveascã cu așteptãrile dvs. în ceea ce privește vânzãrile. Un site web cu aspect amator nu poate decât sã transforme vizitatorii în clienți cu o ratã mult mai micã decât un site web profesional, personalizat de comerț electronic.
De asemenea, luați în considerare marca. Dacã aveți un brand mare, consacrat, site-ul dvs. web ar trebui sã reflecte acest lucru. Pe web, veți obține o singurã loviturã pentru a impresiona, atât de mulți proprietari de site-uri de comerț electronic cheltuiesc bani mari realizând un site care se vinde în funcție de felul în care aratã.
Dacã aveți nevoie de un site web care sã rãspundã (adicã optimizat pentru utilizare pe dispozitive mobile și tablete), va trebui sã fie creat și un design pentru aceste dispozitive. Aceasta adaugã timp și costuri suplimentare unui proiect.
Traseul low-cost folosește un șablon sau un design realizat. Acest lucru înseamnã cã designul este deja fãcut, iar logo-ul sau culorile dvs. i se pot adãuga. Nu vã sugerãm acest lucru pentru site-urile de comerț electronic de comerț serios, dar s-ar putea sã se potriveascã nevoilor dvs. dacã lucrați cu un buget mai redus.
Buget pentru servicii de marketing și servicii SEO
Întrebați ce servicii sunt incluse în costul inițial de dezvoltare a site-ului de comerț electronic. Unele companii oferã eCommerce SEO serviciile care fac parte din pachete SEO , iar unele nu. Având funcții SEO încorporate este un mare beneficiu și v-ar putea economisi o sumã bunã de bani pe drum. De asemenea, va face ca munca viitoare a companiei dvs. SEO sã fie mult mai simplã și mai eficientã. Sã aveți funcții de marketing încorporate pe site-ul dvs. Web nu reprezintã o scurtãturã pentru clasamentul pe pagina 1, ci este un pas în direcția bunã!
Mai sus: Dezvoltarea site-ului dvs. SEO -prietenos este o necesitate pentru clasarea pe termen lung a rezultatelor cãutãrii și a rezultatelor traficului.
Selecția companiei afecteazã costurile
Compania de dezvoltare a comerțului electronic pe care o alegeți va afecta cu siguranțã prețul. Unele companii au sediul în SUA, iar altele sunt peste mãri. Amintiți-vã, de obicei veți obține ceea ce plãtiți. O companie cu un preț mai ridicat va furniza, de obicei, mai multã muncã de top, în timp ce mergeți peste mãri pentru a economisi bani duce adesea la dureri de cap și la 2 a.m. Asigurați-vã cã cine alegeți este de încredere, are un birou efectiv și va fi ușor accesibil atunci când aveți întrebãri, atât în faza de dezvoltare, cât și dupã finalizarea site-ului dvs. web
Dacã doriți sã primiți o estimare gratuitã a costurilor site-ului online de comerț electronic de la OuterBox, vã rugãm sã ne sunați la 1-866-647-9218. sau solicitați o estimare de proiectare a site-ului online. Așteptãm cu nerãbdare sã vorbim cu tine.
Obțineți o estimare gratuitã a prețului site-ului online de comerț electronic
De mai bine de 15 ani suntem o agenție de design, dezvoltare și marketing web premiatã. Discutați cu noi și vedeți cum vã putem ajuta afacerea.