

Cât costã crearea unui magazin onine?
Costurile exacte pentru un site web personalizat de comerț electronic depind de afacere și de nevoile acesteia. Unii dintre cei mai comuni factori includ:
- Bazã de clienți – Traficul preconizat și numãrul de clienți vor determina platforma și programele care vor fi utilizate. Un mic magazin online cu trafic limitat va fi mai ieftin decât unul cu mulți vizitatori. Cu mai mult trafic vine nevoia de gãzduire mai robustã, precum și o întreținere mai frecventã și deseori nevoia de funcții mai avansate. Toate acestea necesitã mai multe ore și abilitãți din partea dezvoltatorilor web, deși acest lucru poate fi ușor atenuat prin contractarea unei echipe de dezvoltare off-shore.
- Aplicații care acceptã – ERP, sau soluția Planificarea resurselor companiei , se referã la software-ul platformei de comerț electronic care gestioneazã inventarul, transportul, facturarea și alte funcții de backend. Întreprinderile mari de comerț electronic pot folosi mai multe pachete ERP, fiecare dintre ele putând costa în valoare de 100.000 USD pe an în comisioane de licențã. Pe deasupra acestui cost de bazã, integrarea întregului software poate necesita sute de ore de programare și dezvoltare. Pentru a economisi aceste costuri, startup-urile pot alege soluții ERP „off-the-raft” care necesitã o muncã personalizatã puțin sau deloc, în detrimentul funcționalitãții personalizate.
- Marketing – Desigur, tot acest software este inutil, fãrã ca clienții sã-l foloseascã. Orice analizã a costurilor unui magazin online ar trebui sã includã un buget de marketing. Existã multe modalitãți de a atrage traficul pe un site web, inclusiv social media, video marketing, marketing mobil și chiar metode tradiționale, cum ar fi trimiterea în masã. Cele mai multe companii mici și startup-uri cheltuiesc aproximativ 2.000 USD pe lunã pentru marketing.
- Funcțiile și funcționalitatea site-ului de comerț electronic – Dacã modelul dvs. de afaceri necesitã funcții personalizate, costul de dezvoltare al acestora trebuie sã fie inclus în buget.Pentru a vã face o idee despre unele dintre aceste caracteristici personalizate, consultați articolul nostru anterior, Cele mai bune 9 funcții de comerț electronic .Companiile mari își pot permite bugetul pentru cele mai cool și mai multe caracteristici interactive pentru a-și promova produsele și pentru a se diferenția de concurenți. La Dinarys, adesea construim funcții precum previzualizãrile de costume și constructorii de mese, precum și programe de fidelizare a clienților. O companie mai micã poate profita de aceste funcții prin intermediul plug-in-urilor de pe raft.
- Conținut – Dupã cum spun mavenii de marketing, conținutul este rege. Pentru un magazin online, conținutul ar trebui sã includã imagini ale produselor, descrieri și prețuri. De asemenea, poate atrage clienții cu ghiduri de cumpãrare, bloguri, concursuri și multe altele. Asigurați-vã cã luați în considerare crearea de conținut atunci când estimați timpul pentru crearea site-ului dvs. web. Un magazin cu 1.000 de produse ar putea necesita multe ore pentru a completa imaginile și descrierile produselor. La fel ca în majoritatea sarcinilor de comerț electronic, o echipã de dezvoltare offshore poate ajuta la acest lucru cu economii de costuri.Dacã încã nu sunteți sigur cum sã creați un site web de comerț electronic, primul pas este sã alegeți aproape întotdeauna ce platformã sã utilizați. Echipa Dinarys este aici pentru a vã ajuta! În articolele anterioare, am publicat imagini de ansamblu asupra Cele mai bune platforme gratuite de comerț electronic și Platformele plãtite pentru comerț electronic . Citiți ambele ghiduri pentru a începe drumul cãtre propriul magazin online.
Care este costul dezvoltãrii unui Comerț electronic Website?
Costul exact pentru a dezvolta un site web personal de comerț electronic depinde de factori specifici fiecãrei companii și este imposibil sã dați o estimare generalã a prețului site-ului de comerț electronic. Ceea ce putem face în aceastã secțiune este sã luãm în considerare factorii importanți care afecteazã direct costurile de dezvoltare a magazinelor online personalizate. Deci, cât costã un site web de comerț electronic
Ca întotdeauna, echipa Dinarys este disponibilã pentru a vã ajuta cu o planificare mai specificã, oferind informații despre costurile de dezvoltare a magazinelor online. Pentru a începe, citiți articolul nostru în douã pãrți Cum se construiește un site web de comerț electronic, în care descriem acest proces și descriem costul designului site-ului de comerț electronic
Comerț electronic Web design
Proiectarea web este unul dintre cei mai importanți factori în bugetarea dezvoltãrii comerțului electronic. Cele mai multe Platformele SaaS includ șabloane și teme pentru aplicarea unui proiect de comerț electronic, care sunt de obicei personalizate într-o oarecare mãsurã pentru a se potrivi site-ului individual.
Aceste instrumente economisesc timp și bani, dar duc în continuare costuri. Majoritatea temelor de bazã costã pânã la 300 USD, dar instalarea și personalizarea pot costa pânã la 2.000 USD. Un site foarte elaborat, personalizat, care se distinge cu adevãrat de mulțime, poate costa pânã la 100.000 de dolari.
Comerț electronic Designul experienței utilizatorului (UX)
Experiența utilizatorului este probabil cea mai importantã parte a unui magazin online, iar costul dezvoltãrii ar trebui sã fie întotdeauna inclus în bugetul general. Ecommerce UX design este axat pe dorințele și nevoile vizitatorilor dvs. și este o componentã cheie în transformarea lor în cumpãrãtori și în plãți clienți.
S-ar putea sã vã placã: Cum sã construiți un succes Site web cu amãnuntul pentru afacerea dvs.
O interfațã intuitivã de comerț electronic înseamnã cã vizitatorii au mai multe șanse sã facã o achiziție. Ajutând vizitatorul sã gãseascã rapid și ușor produsul dorit, evitând erorile și întârzierile frustrante, veți observa o creștere imediatã a vânzãrilor.
Echipa Dinarys are o experiențã vastã în design-ul UX al magazinului online. Dacã doriți sã vedeți câteva exemple din lucrarea noastrã, citiți articolul nostru anterior 5 sfaturi pentru Magnificent eCommerce Website Design . Este o sursã excelentã de idei, inspirație și sfaturi.
Un design UX bun costã de obicei pânã la 2.000 USD. Mãsurarea eficienței designului UX este un proces continuu, bine trecut în dezvoltare și lansare inițialã.
Imagini de produs și design grafic
Elementele vizuale ale unui site de comerț electronic costã de obicei între 500 și 2000 $. Fotografia de fotografii poate fi destul de costisitoare, așa cum pot fi fotografiile personalizate și lucrãrile de design grafic.
Cu toate acestea, este unul dintre cele mai importante elemente ale dezvoltãrii magazinelor online. Un site web vizibil este mult mai probabil sã atragã vizitatori și sã-i pãstreze suficient de mult pentru a se transforma în clienți decât unul prea simplu.
S-ar putea sã vã placã: 7 cheie Avantajele CRM pentru comerțul electronic
Imaginile produselor de înaltã calitate sunt, de asemenea, esențiale pentru un magazin online de succes. Nu tãiați colțurile pe acest element. Distribuitorul dvs. poate avea deja disponibile imagini cu produse profesionale disponibile. Dacã nu, un designer offshore este adesea cea mai bunã opțiune pentru a optimiza imaginile produsului.
Un logo memorabil uimitor se încadreazã în aceeași categorie. Dacã afacerea dvs. nu are deja un logo recunoscut, vã recomandãm sã angajați o echipã de design off-shore. În mod obișnuit, acestea vor furniza rezultate într-o sãptãmânã într-o lunã.
Comerț electronic Web hosting
Costul de gãzduire web este una dintre variabilele mai previzibile în bugetarea dezvoltãrii comerțului electronic. Majoritatea platformelor SaaS oferã un anumit nivel de gãzduire, deși poate fi limitat în ceea ce privește cantitatea de stocare, trafic și chiar numãrul de comenzi, clienți și produse.
Totuși, gãzduirea SaaS poate fi o opțiune bunã pentru companii mici și startup-uri. Pe mãsurã ce afacerea crește, majoritatea proprietarilor trec pe o gãzduire dedicatã. Înainte de acest moment, ei cheltuiesc de obicei între 20 și 250 USD pe lunã.
Gãzduirea pentru magazine online mai mari costã peste 300 USD pe lunã. Pentru a adãuga o securitate strictã, o preocupare majorã în epoca actualã a infracțiunilor informatice, gãzduirea ar putea costa pânã la 2.000 USD pe lunã.
Instruire și asistențã continuã
În sfârșit, nu uitați de costurile în curs de desfãșurare a unui magazin de comerț electronic. Indiferent dacã sunteți soloprener sau manager al unei echipe mari, sunteți sigur cã aveți nevoie de instruire și suport pentru site-ul dvs. Așteptați sã plãtiți de la 500 USD la 1.200 USD pentru pregãtirea inițialã, în funcție de sofisticarea platformei dvs. de comerț electronic și de numãrul de angajați care trebuie instruiți.
Cum se calculeazã costurile de dezvoltare a site-urilor de comerț personalizat
Acestea sunt cele mai importante costuri financiare pentru crearea unui magazin online. Cu toate acestea, o analizã bunã a costurilor ar trebui sã includã și alocarea timpului dezvoltatorilor. Iatã o defalcare tipicã.
- 10% sarcini de planificare și pre-dezvoltare
- Configurarea și dezvoltarea bazei de date a sistemului de comerț electronic 55%
- 25% Design
- 10% Management de proiect
NUMELE DOMENIULUI | Cost: între 5 și 15 USD pe an | |
HOSTING WEBSITE | Cost: între 75 și 200 USD pe an (în funcție de trafic și funcțiile de gãzduire) | |
SISTEMUL DE GESTIONARE A CONȚINUTULUI (CMS) | Cost: între 0 și 15.000 USD + pe an (în funcție de platforma aleasã) | |
FUNCȚIONALITATEA ECOMMERCE | Cost: între 500 și 5.000 USD (investiție inițialã) | |
PROIECTAREA WEBULUI SAU CREAREA TEMEI | Cost: 250 – 20.000 USD + (investiție inițialã) | |
COPYWRITE | Cost: între 50 și 500 dolari pe paginã sau articol | |
SEO | Cost: între 300 și 1.500 USD pe lunã | |
PROIECTAREA MULTIMEDIEI | Cost: între 250 și 10.000 USD + (în funcție de nivelul de interactivitate necesar) | |
INTEGRAREA DATELOR | Cost: între 5.000 și 25.000 USD pentru integrare | |
ÎNTREȚINERE SITE-UL WEB | Cost: 500 – 1250 USD pe an (în funcție de numãrul de actualizãri necesare) |
Modul în care startup-urile pot reduce costul dezvoltãrii
Dacã aveți un buget restrâns, nu vã faceți griji. Aceasta este o situație foarte normalã pentru orice pornire și avem soluții. În primul rând, o echipã de dezvoltare offshore poate reduce considerabil costul dezvoltãrii, fãrã a afecta calitatea. Externalizarea este unul dintre marile instrumente de dezvoltare a software-ului modern, iar fiecare companie ar trebui sã profite.
Existã, de asemenea, multe opțiuni low-cost în platformele de comerț electronic. Soluții gãzduite precum Shopify sau WordPress poate lãsa o nouã companie sã înceapã fãrã o mare cheltuialã de fonduri.
O soluție gãzduitã înseamnã cã codul de backend pentru magazinul online este deținut și întreținut de furnizorul platformei. Este similar cu închirierea unui spațiu pentru un magazin de cãrãmidã și mortar. Puteți utiliza spațiul dupã cum doriți, derulând afacerea din acesta, dar renovãri și îmbunãtãțiri majore nu se pun în discuție.
Soluțiile gãzduite sunt o modalitate excelentã de a începe orice magazin online, iar Dinarys vã poate ajuta sã configurați și personalizați oricare alegeți.
Capcanele, costurile ascunse și cum sã Spot Them
Cele mai multe companii de astãzi vãd avantajul în deținerea unui site web de comerț electronic. Dezvoltarea și codarea este ușoarã cu ajutorul unei echipe de externalizare, atât timp cât îți cunoști prioritãțile între timp, cost și personalizare. Dacã aveți nevoie de un site web construit de la zero și aveți nevoie de el rapid, costul va fi mai mare și așa mai departe.
Iatã câteva întrebãri suplimentare pentru a vã pune înainte de a angaja o echipã de dezvoltare externalizatã.
- Are compania dvs. resurse interne care ar putea livra un magazin online de calitate în mai puțin timp și la costuri mai mici?
- Echipa dvs. internã are cunoștințele și expertiza specifice necesare dezvoltãrii moderne de comerț electronic
- Cine va deține dreptul de întreținere și asistențã continuã?
Aceste întrebãri vã vor aduce costurile pentru dezvoltarea și menținerea unui comerț electronic. site-ul web și vã ajutã sã decideți dacã sã dezvoltați în casã sau sã externalizați.
Dupã aceastã decizie inițialã, ar trebui sã creați o listã de sarcini și funcții esențiale pentru magazinul dvs. online.
- Înregistrarea domeniului
- Gazduire fiabilã și scalabilã
- Certificat SSL
- Poarta de platã
- Planificare
- UX
- Design vizual
- Dezvoltare și documentare
- Testare
- Copywriting
- Imagini
Acestea sunt doar cele mai esențiale, la nivel de bazã, în crearea unui site funcțional de comerț electronic. Poate fi o afacere complicatã!
14 întrebãri critice de pus înainte de a începe personalizarea Dezvoltarea site-urilor de comerț electronic
În etapele inițiale de planificare, ar trebui sã vã adresați și dvs. și echipei dvs. aceste întrebãri.
- Aveți nevoie sã dezvoltați de la zero un nou site web sau puteți reproiecta site-ul existent?
- De câte pagini va avea nevoie noul dvs. site web
- Câte produse vindeți
- Câte variații, cum ar fi culoarea și dimensiunea, au fiecare dintre produsele dvs.?
- Aceste modificãri afecteazã prețul?
- Aveți conținut gata de a fi publicat pentru site-ul dvs. web sau trebuie sã-l creați?
- Ce zici de imagini de produs și design web?
- Aveți deja un pachet de gãzduire web potrivit pentru comerțul electronic? În caz contrar, echipa dvs. de dezvoltare externalizatã ar trebui sã configureze gãzduirea?
- Aveți un nume de domeniu adecvat pentru site-ul dvs. sau trebuie sã identificați și sã vã înregistrați unul?
- Cum veți accepta plãțile? O soluție la cheie ca PayPal sau o poartã de platã personalizatã?
- Aveți produsele dvs. cu prețuri și descrieri organizate într-o foaie de calcul?
- Doriți ca site-ul dvs. sã aibã un blog?
- Doriți ca site-ul sã rãspundã pentru vizitatorii care folosesc dispozitive mobile?
- Aveți nevoie de funcții personalizate pe site-ul dvs., cum ar fi o listã de e-mail?
Costul adevãrat al unui comerț electronic Site
În cele mai multe cazuri, dezvoltarea unui site web de comerț electronic costã între 2.500 și 5.000 USD în total. Ca în majoritatea afacerilor, depãșirea investiției inițiale va însemna mai târziu randamente mai mici.
Comparativ cu costurile unui magazin de cãrãmidã și mortar, comerțul electronic este un furt. Dupã ce a luat în considerare chirie, inventar, design interior, marketing, personal și echipamente, un magazin B&M costã adesea între 100.000 USD – 200.000 USD. Dar ai visa vreodatã sã deschizi acel magazin prin tãierea colțurilor peste tot, cu rafturi dezorganizate, o linie dureroasã de checkout și probabilitatea ca întregul loc sã se arde în orice moment?
Preluarea timpului și a resurselor necesare pentru a înființa un magazin online de la bun început, este o propunere mult mai puțin costisitoare și mai puțin riscantã. Majoritatea magazinelor de succes își vor plãti investiția inițialã în primul an sau mai puțin.
Cum sã selectați un externalizat comerț electronic Echipã de dezvoltare
Desigur, suntem pãrtași fațã de noi înșine, Dinarys. Indiferent unde vã orientați pentru nevoile dvs. de dezvoltare, totuși, trebuie sã urmați mai întâi acești pași.
- Creați o listã de caracteristici de care are nevoie magazinul dvs. online. Comandați-l în funcție de importanțã.
- Fiți pregãtiți sã descrieți afacerea, marca și piața dvs. țintã.
- Creeazã o listã cu obiectivele de afaceri ale comerțului online.
- Uitã-te la concurenții tãi. Creați un document care sã enumere ceea ce fac bine, ceea ce fac greșit și ce puteți face mai bine.
- Stabiliți-vã bugetul. Asigurați-vã cã includeți dezvoltare web, design web și întreținere și asistențã post-lansare.
- Identificați agențiile de comerț electronic și echipele externalizate ca fiind candidați pentru afacerea dvs.
- Înainte de a vã angaja cu o agenție sau o echipã, verificați cu atenție portofoliul și referințele acestora.
- În sfârșit, contactați-vã „finaliștii” dvs., oferindu-le documentația pe care ați creat-o și cereți o estimare.
Consultarea gratuitã a site-ului de comerț electronic
Sperãm cã ați gãsit util acest articol despre costul site-ului web personalizat de comerț electronic
Dacã aveți întrebãri suplimentare, nu ezitați sã ne contactați la contact@forsite.ro și sã discutați cât poate costa construirea unui site web de comerț electronic. Lãsați un mesaj și informațiile dvs. de contact și vom fi în contact rapid.