Azi explorãm care sunt costurile pentru crearea unui site web pentru afaceri mici în 2020 și nu numai. Dupã ce ai terminat de citit, vei ști cât de mult te poți aștepta sã plãtești pentru ca site-ul tãu de afaceri mic sã fie construit.
Aceasta Poate fi dificil pentru proprietarii de întreprinderi sã obținã o ofertã exactã pentru a crea un site web , mai ales cã foarte puține firme își publicã ratele online . De ce? Deoarece costul creãrii site-ului depinde de proiect , adicã de ceea ce doriți și de care aveți nevoie. Dar firmele de proiectare și dezvoltare web doresc, de asemenea, sã aibã un 1 la 1 cu potențiali clienți, astfel încât sã își poatã arãta valoarea și sã creeze raport (chiar dacã sunt mai scumpe). Aici veți afla despre cât de mult vã puteți aștepta ca companiile sã încarce pentru serviciile lor. Aceasta include construirea, întreținerea și comercializarea . Continuați sã citiți și veți primi rãspunsuri la întrebãri comune, cum ar fi:
- Cât costã crearea un site web în 2020?
- Cât costã anual sã rulezi un site web
- Cât de mult un nume de domeniu și costul de gãzduire web ?
- Care sunt costurile pentru proiectarea unui nou site web de la zero pentru afacerea dvs.?
- Ce costã reproiectarea unui site-ul web existent?
- Cât costã întreținerea site-ului web
- Cât costã un site web de comerț electronic
Citiți mai multe informații despre costurile de parcare pe site-ul web, întreținere, gãzduire web, reproiectare de site-uri web, servicii de marketing online și multe altele.
Cât costã construirea unui site web
Iatã ce vã puteți aștepta sã plãtiți pentru a avea un nou site web dezvoltat în 2020 , în funcție de ceea ce cãutați sã faceți:
-
Site web pentru afaceri mici
Acesta este pentru un site web informațional de bazã cu foarte puține personalizãri necesare. De obicei mai puțin de 20 de pagini, cu câteva fotografii stoc și fãrã funcționalitate unicã. Tarife în avans: 2.000 – 8.000 USD .

- Site-ul de afaceri de dimensiuni medii
În principal pentru site-urile comerciale cu cel mult 75 de pagini, sistemul de gestionare a conținutului (CMS) activat, machete de design personalizate și imagini și unele funcționalitãți unice setate de dezvoltatori. Tarife în avans: 10.000 USD pânã la 25.000 USD .

-
Site-ul comerțului electronic
Un site web în care clienții pot naviga și achiziționa produse; integrarea unei gateway-uri de platã este necesarã, la fel și imagini, copiere-scriere, un CMS și testare beta. Cost în avans: 5.000 – 40.000 $ (determinat de cantitatea de produse prezentate și de complexitatea acestora).

-
Site web pentru afaceri mari
Un site web la scarã largã, cu câteva sute de pagini, machete și imagini de design personalizat, un sistem de gestionare a conținutului, funcționalitate unicã și funcții suplimentare (cum ar fi dezvoltarea personalizatã, integrarea blogului, crearea multimedia și multe altele). Cost în avans: 25.000 USD pânã la 40.000 USD .

Acum cã înțelegeți conceptul de costuri pentru dezvoltarea unui site web pentru afacerea dvs., sã ne uitãm la taxele lunare sau anuale pe care vã puteți aștepta sã le plãtiți și la ce acoperã aceste costuri.
Cheltuieli esențiale
Sunt necesare mai multe costuri cu administrarea unui site web. Iatã câteva dintre cheltuielile inevitabile pe care te poți aștepta sã le plãtești la crearea unui nou site web.
- Numele domeniului
De ce ai nevoie : URL-ul (denumit numele de domeniu), este ceea ce oamenii tasteazã în browserul lor pentru a ajunge la site-ul tau. Fãrã unul, singurul mod de a-ți vizita site-ul ar fi sã introduci adresa IP a acestuia. Ce costã costã : De obicei între 10 $ și 20 $ . Pentru o extensie de domeniu personalizatã (cum ar fi .restaurant, .online, etc.), vã puteți aștepta sã plãtiți rate premium la 200 $ și 300 $ pe an, în funcție de alegerea dvs. Cât de des plãtiți pentru asta : Anual, cu excepția cazului în care plãtiți în avans mai mulți ani în avans.
De ce ai nevoie : certificatele SSL (securitate socket layer) cripteazã date sensibile, cum ar fi numerele cãrților de credit și informații personale. Un certificat SSL este obligatoriu dacã rulați un site web de comerț electronic, deoarece protejeazã și protejeazã clienții datele sensibile și informațiile personale de la interceptare. Ce costã va costa : Certificatele SSL sunt emise de autoritãțile de certificare (CA) și variazã de la 10 $ pe lunã pânã la maxim 1000 $ pe lunã. Cât de des plãtiți veți plãti pentru asta : Anual, dacã nu plãtiți în avans mai mulți ani în avans.
- Gazduirea site-ului
De ce ai nevoie : Achiziționarea unui nume de domeniu este asemãnãtoare cu achiziția unui teren: veți avea o adresã, dar veți avea nevoie de ceva acolo pentru a conține toate lucrurile. În acest exemplu, gãzduirea web este terenul dvs., iar conținutul web este „lucrurile dvs.”. Ce costã va costa : Cele mai multe web companiile de gãzduire oferã planuri de gãzduire partajatã care variazã de la aproximativ 10 $ pe lunã pânã la 99 $ pe lunã pentru gãzduit administrat . Cu cât site-ul dvs. web crește mai mult trafic și cu cât adãugați mai multe caracteristici site-ului dvs., cu atât va fi mai mare prețul. Cât de des plãtiți veți plãti pentru asta : Multe gazde web oferã planuri lunare și anuale. Rata mai ieftinã este obținutã prin plata unui plan anual de gãzduire.
- Sistem de gestionare a conținutului
De ce ai nevoie : Un sistem CMS sau un sistem de gestionare a conținutului este ceea ce utilizați pentru a afișa text, imagini, videoclipuri, articole etc. pe site-ul dvs. web. Deși un CMS nu este obligatoriu, unul dintre dvs. vã va economisi timp și va face site-ul dvs. web mult mai eficient. Ce costã va costa : În funcție de CMS-ul pe care îl alegeți, puteți cãuta mii de dolari pentru un una personalizatã sau nu plãtiți nimic folosind cele populare precum WordPress . Cât de des plãtiți pentru aceasta : sistemele CMS Enterprise care percep taxe sunt de obicei facturate anual. WordPress este gratuit.
- Cheltuieli de web design
Pentru a vã face site-ul dvs. plãcut estetic, dumneavoastrã Va trebui sã-l proiectãm profesional
-
Reproiectare completã sau design nou
De ce ai nevoie : Dacã lanseazã un nou site web sau dacã cel existent are nevoie de un makeover, va trebui sã cheltuiți bani pentru a-l proiecta (sau a-l reproiecta) și testa. Ce costã va costa : Costurile pentru reproiectarea unui site variazã de la aproximativ 1.000 $ pânã la 20.000 $ , în funcție de ce fel site-ul web pe care îl executați, ce CMS utilizați și cât de multã personalizare este doritã. Cât de des ar trebui sã obțineți unul : Pentru a pãstra lucrurile proaspete și moderne, toate site-urile web trebuie sã primeascã o actualizare la fiecare câțiva ani sau ceva mai mult.
-
Proiectarea temei
De ce ai nevoie : Unele sisteme de gestionare a conținutului, în special WordPress, furnizați teme care vã permit sã schimbați aspectul și formatul site-ului dvs. instantaneu. Acest lucru poate fi foarte convenabil, dar face și aspectul nostru similar cu alții care folosesc aceeași temã. Ce costã costã : Majoritatea temelor publice sunt gratuite. Temele premium WordPress pot costa între 10 $ și 100 $ , în funcție de caracteristicile sale. Veți obține tarife variate pentru a avea o licențã exclusivã pentru temã sau pentru a o personaliza personal. Cât de des plãtiți veți plãti : tema dvs. ar trebui schimbatã la fiecare câțiva ani. Dacã utilizați o temã gratuitã, nu trebuie sã vã faceți griji pentru aceste costuri.
- Responsive Web Design (RWD)
De ce ai nevoie : În 2015, Google a început favorizarea site-urilor web care au fost mobile prietenoase , clasându-le mai sus decât site-urile web care nu au fost proiectate cu reacție. Site-urile responsabile pot detecta pe ce platformã se folosește site-ul și pot adapta aspectul în funcție de dimensiunea ecranului. Ce costã costã : Majoritatea site-urilor web proiectate astãzi sunt responsabile. Actualizarea unei teme sau a unui site web mai vechi ar putea costa totuși 2.000 USD . Cât de des plãtiți veți plãti : Obținerea unui rãspuns pentru site-ul dvs. web este o sarcinã unicã
- Marketing online
Acum cã aveți o înțelegere de bazã a costurile pentru a rula un site web de bazã, sã analizãm unele dintre caracteristicile pentru care meritã sã plãtiți în plus. Ne vom concentra doar pe suplimente care pot transforma vizitatorii în clienți, vã vor crește traficul online și vã puteți ridica clasamentul pe motoarele de cãutare precum Google.
-
Optimizarea motorului de cãutare (SEO)
De ce ai nevoie : SEO nu mai este opțional. De fapt, este obligatoriu, mai ales dacã executați un site web comercial. SEO este o serie de sarcini care determinã în cele din urmã locația site-ului dvs. pe motoarele de cãutare pentru un anumit cuvânt cheie. Ideea este cã site-ul dvs. web ar trebui sã fie cel pe care oamenii îl vãd mai presus de alții, dacã este solicitatã o cãutare a specialitãții. Cât de mult veți plãti : costurile SEO variazã în funcție de agenție, dar este una dintre cheltuielile mai prețioase pentru orice este legat de administrarea unui site web. Vã puteți aștepta sã plãtiți un cost în avans (probabil între 3.000 și 9.000 USD ), pe lângã o taxã de întreținere lunarã (aproximativ între 200 și 500 $ pe lunã, pe in medie). Cu cât este mai mare compania dvs., cu atât vã puteți aștepta ca costurile sã fie mai mari. Cât de des plãtiți veți plãti : SEO este o luptã continuã, nu este niciodatã o singurã datã. Ar trebui sã rezervați un buget pentru a plãti pentru o companie care știe ce fac, cu un bilanț dovedit. Cu cât sunt mai credibili, cu atât mai mult încarcã. Este mai bine sã plãtești o companie competentã, dar scumpã pentru abilitãțile lor de optimizare, decât sã plãtești o afacere mai ieftinã, dar ineficientã, fãcând promisiuni goale.
-
Publicitate pay-per-click (PPC)
De ce ar trebui sã-l utilizați : veți gãsi anunțuri PPC pe bara lateralã a paginilor cu rezultatele motorului de cãutare Google, partea de jos a videoclipurilor YouTube și pe bannere și subsoluri pe multe site-uri web. Acestea se gãsesc peste tot, întrucât editorii obțin un comision oricând faceți clic pe anunț. Deoarece sunt atât de rãspândite, iar reclamele plãtite sunt direcționate cãtre anumite grupuri, acestea sunt eficiente pentru a ajuta întreprinderile sã obținã trafic crescut. Dacã traficul se transformã în vânzãri depinde de dvs. Anunțurile plãtite pe clic sunt o soluție eficientã și rapidã pentru a obține trafic neorganic. Cât de mult veți plãti : plãtiți pentru fiecare anunț pe care ați fãcut clic. Costurile pe clic depind de numãrul de persoane care licitã pe același cuvânt cheie pentru care încercați sã fiți vãzuți. Dacã doriți ca anunțul dvs. sã fie vãzut atunci când cineva face o cãutare pentru „câini plimbãtori” în zona Chicago, dar existã încã 3-4 participanți la câini care concureazã pentru același plasament de anunțuri în regiunea dvs., ofertantul care este dispus sã plãteascã cel mai mare cost pe clic va fi mai mare decât restul. Costurile depind de câtã concurențã ai în zona pe care o țintești. Prețurile pot varia de la 100 USD pe lunã la 1.000 $ pe lunã și mai mari. Cât de des plãți veți plãti : puteți plãti pentru anunțuri PPC atât timp cât doriți.
-
Optimizarea ratei de conversie (CRO)
De ce ar trebui sã-l încercați : Optimizarea ratei de conversie poate crește conversiile site-urilor web cu tactici de apelare la acțiune (CTA), cum ar fi pagini de destinație, buletine informative, foi de înscriere, butoane și alte opțiuni. O metodã poate funcționa mai bine decât altele, deci este mai bine sã testați CRO care este cea mai eficientã cu teste A / B corespunzãtoare. Cât de mult veți plãti : Un singur pachet de test A / B pentru CRO variazã în general de la 300 $ la 600 $ . Cât de des plãți vei plãti : Poți dori sã plãtești pentru un pachet complet pentru a testa diverse metode CRO sau pentru fiecare test individual. Costurile mai ieftine vin cu pachete.
-
Copywriting
De ce ai nevoie : Conținutul care trebuie scris pentru paginile web necesitã copywriting. Redactarea puternicã este un apel la acțiune în sine, deoarece încurajeazã clienții potențiali sã te vadã ca lider în domeniul tãu. Redactarea redusã presupune conținut duplicat de pe propriul site sau de la altcineva. Cât plãtiți veți plãti : Dacã externalizați servicii de redactare individualã, în general, freelancerii taxeazã pe cuvânt. Unii freelanceri și agenții oferã pachete care vã furnizeazã tot conținutul de care aveți nevoie la un tarif mai ieftin. Acestea pot percepe o taxã suplimentarã pentru actualizarea acestor pagini și pot percepe o taxare suplimentarã la cerere. Costurile pot varia de la 5 USD la 500 cuvinte pânã la 500 $ pentru mai multe pagini ale lucrãrii originale scrise. Cât de des plãtiți : motoarele de cãutare favorizeazã site-urile web care produc conținut actualizat în mod consecvent, în special cele cu erori minime și o cantitate substanțialã de text. Ca atare, cheltuielile de redactare ar trebui sã fie bugetate lunar și sã fie cheltuite pentru o
-
- scriitor competent .
-
-
Marketingul de conținut
-
-
De ce ar trebui sã creați conținut : Clienții tind sã favorizeze companiile care produc conținut memorabil. Încrederea clienților este stabilitã cu informații de care oamenii pot depinde. Un astfel de conținut poate fi livrat prin bloguri, videoclipuri, imagini de social media, diagrame, demonstrații, infografii, pagini albe, podcast-uri și alte forme de multimedia. Cât de mult veți plãti : Fiecare formã de marketing de conținut diferã, dar niciuna dintre ele nu este ieftinã. Infografia poate costa cel puțin 500 $ pentru a produce o singurã graficã, în timp ce producția video poate atinge rate de la de la 3.000 la 5.000 $ . Scriitorii tind sã încarce prin cuvânt, în timp ce podcasturile necesitã utilizarea echipamentelor audio și a unui studio de la care sã fie difuzate. Cât de des plãtiți veți plãti : Depinde de ce formã de marketing de conținut alegeți și de cât de des publicați. Conținutul ar trebui sã fie produs în mod regulat, așadar, indiferent de forma pe care o alegeți, rezervați un buget lunar pentru acesta.
-
-
-
Social Media
-
-
De ce ai nevoie : Social media este o platformã excelentã pentru tine pentru a-ți promova creativ afacerea, fãrã a vinde nimãnui. Puteți arãta ceea ce aveți de oferit în moduri distractive și creative, poate prin memorii pline de umor, imagini video, infografii statistice sau chiar un simplu mesaj. Uneori, o afacere va promova o vânzare viitoare exclusiv pe o singurã formã de social media pentru a face ca aceasta sã merite urmãritã. Desfãșurarea concursurilor pe social media s-a dovedit, de asemenea, cã crește adepții și implicarea. În plus, rețelele de socializare reprezintã o platformã în care clienții își pot exprima preocupãrile direct și în mod public cãtre o companie. Cât de mult veți plãti : Existã mai multe forme de social media și s-ar putea sã vi se plãteascã cã fiecare este întreținut și actualizat. Conținutul de pe rețelele de socializare nu ar trebui sã fie identic în toate rețelele, astfel încât sã vã luați timp pentru a personaliza conținutul vã va costa. Întreținerea și actualizãrile lunare pot costa între 250 $ pe lunã pânã la 2.500 $ , în funcție de agenția pe care o utilizați. Cât de des plãtiți veți plãti : Marketingul pe rețelele de socializare este un proiect în curs de desfãșurare, așa cã ar trebui sã se prevadã o taxã lunarã pentru aceasta. Dacã alegeți sã organizați concursuri pe rețelele de socializare, cheltuielile cu premii ar trebui sã fie luate în considerare.