Industria comerțului online este în plinã explozie. Magazinele de cãrãmidã și mortar închise temporar nu se mai pot deschide niciodatã.
Cumpãrãturile online erau acum o comoditate și un lux – o necesitate. Întreprinderile de comerț electronic cu care lucrez nu pot pãstra stocuri suficiente produse. Comerțul electronic a crescut de ceva vreme, iar numãrul de mai jos nu ține cont de evenimentele recente care au dus la o creștere a vânzãrilor de comerț electronic
Sunt în comerț cu amãnuntul din 2005, am deschis magazine fizice, am lansat site-uri web profitabile și am comercializat online marci mici și mari. Cantitatea de interes pentru comerțul electronic acum este fãrã precedent. Mulți oameni doresc sã știe cum sã înceapã o afacere de comerț electronic. Dacã obiectivul tãu este sã creezi rapid – asta este tot ceea ce faci, obiectivul ar trebui sã fie o afacere scalabilã, profitabilã, care sã dureze. Trebuie sã aveți o viziune pe termen lung pentru construirea unui activ care sã aducã o valoare realã pieței.
Cum sã începeți o afacere de comerț electronic (pas cu pas)
- Modele de afaceri ale comerțului electronic
- Începeți comerțul cu niște comerț electronic
- Validați piața țintã și ideile de produs
- Înregistrați-vã compania de comerț electronic și numele de marcã
- Finalizați Planul de afaceri al comerțului electronic
- Creeazã-ți magazinul online
- Atrage clienții pe site-ul dvs. de comerț electronic
Retail-ul online este o afacere în plinã expansiune. Dar am vãzut prea multe companii de comerț electronic care se luptã pentru a obține tracțiune. Mi-au luat ani de zile sã învãț tot ce este inclus pe aceastã paginã. Utilizați informațiile de aici pentru a configura magazinul dvs. de comerț electronic, protejați-vã legal, obțineți-vã finanțele în ordine, comercializați și vindeți produsul și începeți sã construiți magazinul dvs.
Nu este nimic mai plãcut sã începi o afacere de la nimic și sã o privești cum crește. O construiți și nimeni nu o poate lua de la dvs.
Construirea unei afaceri de comerț electronic necesitã mai mult decât alegerea unui nume de marcã, scrierea listãrilor de produse și începerea vânzãrii produselor online. Chiar și cele mai bune idei de afaceri pot flop dacã nu conduci suficient trafic cãtre site-ul tãu. Preferã un curs video pas cu pas? Verificați Ecommerce Business Blueprint .
Pasul 1: Cercetarea modelelor de afaceri ale comerțului electronic
Începerea cercetãrii dvs. este primul pas critic. Nu opriți de la un cazier. Creșterea oricãrei afaceri online este o investiție. Trateazã-l ca atare.
Nu existã o singurã structurã de afaceri care sã funcționeze pentru toatã lumea. Vânzãri de produse digitale, software, software, , iar produsele fizice sunt doar vârful aisbergului.
Înainte de a putea decide cu privire la ce sã vândã online , trebuie sã înțelegeți diferitele modele de afaceri disponibile.
Nu este o științã a rachetelor, dar are impact asupra structurii afacerii tale.
Acesta este ceva ce vã voi ajuta sã descoperiți în Comerț electronic Curs de plan de afaceri.
Dacã doriți sã obțineți un profit fãrã sã vã atingeți produsul sau sã investiți puternic la început, dropshipping este o alegere inteligentã.
Dacã vã place ideea de a avea propriul depozit plin de bunãtãți, investiți mai mult în fațã și lucrați cu un model de vânzare cu ridicata sau de depozitare. Aveți o idee de afaceri pentru ideea de produs perfectã sau un produs preferat pe care doriți sã îl puteți vinde sub marca dvs.? Analizați etichetarea și fabricația albã.
Și apoi existã abonamente, unde curateți cu atenție un set de produse sau un singur produs care urmeazã sã fie livrate la intervale regulate clienților dvs.
Modelul de afaceri al comerțului electronic care mã atrage cel mai mult este un single categoria de produse pe care o suplimentați cu marketing afiliat . Puteți controla marketingul și brandul de conținut pe un produs concentrat și vã puteți concentra restul de energie pe stimularea vânzãrilor prin monetizarea traficului.
Modele de afaceri ale comerțului electronic trebuie sã citeascã
Tipuri de comerț electronic: Gata sã începi afacerea dvs. de comerț electronic de succes? Aflați mai multe despre procesul de vânzare a produselor online și alte tipuri de modele de afaceri online aici.
Resurse aditionale:
- P Ros si contra Vânzarea pe propriul site vs. Amazon, Etsy
- Cum sã te eliberezi de dvs. Piața comerțului electronic
- De ce piețele de nișã sunt câștigãtoare ale comerțului electronic
- Ghidul începãtorului de a vinde produse tipãrite la cerere
- Cum sã vã calculați punctul de pauzã pentru vânzarea de produse online
Pasul 2: Începeți comerțul cu niște comerț electronic [23 Exemple]
Mã dureazã atunci când oamenii îmi trimit prin e-mail site-ul lor de comerț electronic și este plin cu sute de produse, zeci de categorii și fãrã concentrare realã.
Dacã nu aveți un buget masiv, nu puteți fi urmãtorul Best Buy sau Amazon. Trebuie sã vã prezentați pentru a rula un magazin de comerț electronic profitabil.
Alegerea nișei tale este cel mai important pas în deschiderea afacerii tale online. Începeți acest proces prin identificarea companiilor de succes care lucreazã deja în acest spațiu.
Asigurați-vã cã zona este competitivã – absența concurenței indicã, de obicei, cã nu existã nici o piațã.
Totuși, nu alege o nișã prea aglomeratã și nu omite nimic dominat de marci importante. Dacã aveți probleme cu acest lucru, descoperiți mai departe ceea ce doriți sã faceți – cu cât sunteți mai specific, cu atât este mai puțin probabil sã vã confruntați cu concurența
Niche-down-ul vã oferã, de asemenea, avantajul de a avea o mulțime de nișe „de umãr”, legate de ceea ce faceți, dar nu identice. Puteți colabora cu proprietarii de afaceri în acele nișe pentru a promova încrucișarea, a deveni (sau a achiziționa) un afiliat și pentru a vã crește baza de clienți.
Alegeți o categorie de produse cu minimum 1000 de cuvinte cheie și concentrați-vã pe o nișã care merge bine în social media, unde editorii din zonã sunt afiliați pe Amazon. Dacã puteți naviga câteva oportunitãți de marketing afiliat, nu va trebui sã vã faceți griji cu privire la expedierea cât mai mult produs, dar puteți totuși sã faceți un profit.
Trebuie sã citești pentru selecția de nișã:
Resurse aditionale
- 15 idei de afaceri de comerț cu nișã pe care le puteți banala
- Cum sã-ți gãsești nișa de comerț electronic
Pasul 3: Validați piața țintã și ideile de produs
Acum, dupã ce ați identificat un model de nișã și de afaceri, puteți fi tentat sã începeți sã vânați pentru a vinde produse.
Nu face. Înainte de a te gândi la ideile de produse, gândește-te la personas. Nu vã puteți aștepta ca oamenii sã vã cumpere produsul dacã nu știți cui vindeți.
Cine ești tu? Ce reprezintã magazinul? Cine sunt clienții dvs. ideali? Trebuie sã proiectați o imagine de marcã consistentã (o cãlãtorie care începe cu numele dvs. de marcã). O companie de semințe organice care a început sã vândã îngrãșãmânt convențional nu va dura foarte mult timp
Dupã ce ați identificat imaginea pe care doriți sã o proiectați și clientul la care vã ocupați, este timpul sã veniți cu idei de produse. Vã sugerez sã începeți cu unul – investiți mai puțin la început, iar dacã doriți sã oferiți mai multe, puteți testa apele cu marketing afiliat.
În exemplul unei companii de semințe ecologice, puteți gãsi produse ecologice populare pe Amazon și puteți crea conținut pentru a trimite trafic acestor produse afiliate. Dacã ceva ia foc, puteți lua în considerare crearea propriei mãrci. Dacã nu sunteți 100% sigur ce sã vindeți, puteți utiliza marketingul afiliat pentru a valida ideea dvs.
Cu toate acestea, înainte de a investi în produs, evaluați-l cu atenție. Chiar dacã alegeți un model dropshipping, doriți sã îl testați cu atenție și sã aveți o idee pentru produsul dvs., astfel încât sã puteți identifica eventualele probleme și sã pregãtiți scripturi de servicii pentru a rãspunde la întrebãri comune.
Selectarea produselor trebuie cititã
Ce sã vând online: Cum sã vinzi mai multe produse cu Personas: Credeți cã sunteți gata sã abordați personalitatea și produsele? Citiți acest lucru mai întâi
Resurse aditionale:
- Cum sã pornești un site de comerț electronic prim-conținut
- Ce sã vând online: produse digitale sau fizice?
- Ce sã vândã pe Amazon: 11 moduri simple de a gãsi produse care vând
- Cum sã-ți creezi avatarul clientului
- 10 strategii pentru a gãsi cel mai bun produs pentru a vinde online
- Ghidul complet pentru gãsirea celor mai buni producãtori de etichete private
- 29 Idei de produse cu etichetã privatã pentru Kickstart pentru 100.000 USD + Marcã
- Cum sã pornești o marcã de marcã privatã FBA Amazon (din orice țarã)
- Cum sã-ți gãsești nișa
Pasul 4: Înregistrați-vã compania de comerț electronic și numele mãrcii
Dacã doriți sã începeți o afacere de succes, aveți nevoie de un brand care sã se conecteze cu persoana dvs. Identificarea persoanei tale faciliteazã construirea unui brand de comerț electronic. S-ar putea sã evitați culorile și imaginile fetiței dacã vindeți produse unor femei de afaceri corporative interesate de a duce o viațã durabilã.
Dar înainte de a-ți amenaja magazinul și a intra în puterea de a construi un brand – existã niște pași de bazã pe care trebuie sã-i faci
Înregistreazã-ți afacerea.
Alegeți un nume de companie și înregistrați-vã compania. Existã protecții legale și beneficii fiscale pentru încorporare, deci nu o sãriți.
Alegeți numele magazinului dvs.
Numele site-ului dvs. și numele legal al afacerii dvs. nu trebuie sã fie identice, dar pãstrarea lor consecventã are beneficiile sale. Asigurați-vã cã orice alegeți se potrivește nișei dvs. – nu doriți sã alegeți un nume de marcã în ultima clipã.
Obțineți licențele de afaceri
Dacã nu sunteți familiarizat cu acest proces, Asociația pentru Întreprinderi Mici are o mulțime de resurse pentru a vã ajuta sã începeți, inclusiv o rețea de mentor-protege și cursuri de bazã pentru afaceri mici. Cãutați activ pentru mentori – sfaturile lor pot fi de preț, chiar și pentru lucruri mãrunte precum achiziționarea de licențe de afaceri . Una dintre cele mai inteligente decizii pe care le-am luat vreodatã a fost sã gãsesc pe cineva care sã-mi arate frânghiile.
Obțineți numãrul dvs. de identificare a angajatorului
Veți avea nevoie de un numãr de identificare a angajatorului (EIN) pentru a deschide un cont bancar de afaceri și pentru a vã depune impozitele de afaceri în aprilie viitoare, chiar dacã nu intenționați sã aveți angajați. EIN-ul dvs. este similar cu numãrul de securitate socialã al companiei dvs.: este un numãr unic care identificã afacerea dvs. și vã ajutã sã depuneți documente importante.
Cereți licențe de afaceri și permise
Funcționarea unui magazin online nu vã exclude sã aveți nevoie de anumite licențe și permise de afaceri. Consultați orașul, județul și statul pentru a vedea ce fel de licențe fiscale pentru vânzãri sau licențe de afaceri la domiciliu aveți nevoie și obțineți cele aprobate înainte de a începe sã funcționați.
Gãsiți furnizorii potriviți
Aveți cu toții o mulțime de concurențã care vinde produse online, deci este în interesul dvs. sã gãsiți cea mai bunã calitate și cele mai bune prețuri pentru produsele pe care le vindeți sau materialele pe care le utilizați pentru a vã crea produsele. Cumpãrați pânã gãsiți un furnizor cu care doriți sã faceți afaceri cu termen lung – acesta include software-ul dvs. de comerț electronic („coșul de cumpãrãturi”). Gândiți scalabil din start.
Crearea logo-ului
Nu vã supãrați prea mult, dar asigurați-vã cã nu este folosit de o altã companie din nișa dvs. Designul logo-ului nu trebuie sã fie teribil de original (cu toate acestea ( și cu adevãrat nu ar trebui ).
Obțineți vizual
Considera c olorile mãrcii dvs. , imaginile pe care le veți folosi și tipografia sau fonturile pe care le veți utiliza cu atenție. Dacã aveți bugetul, este posibil sã doriți sã angajați o firmã de marketing pentru a crea un document de design pentru compania dvs. Dacã nu, vã puteți crea propriul dvs. Pãstrați-l consecvent și citiți sfaturi de marketing concepute pentru a vã ajuta sã vã îmbunãtãțiți marca.
Comerțul comerțului electronic trebuie sã citeascã
Cum se scrie un plan de afaceri pentru comerț electronic: Aveți nevoie de ajutor pentru redactarea planului dvs. de afaceri? Acest ghid pentru incepatori te-a acoperit.
Resurse aditionale:
- Am nevoie de o licențã de afaceri pentru a vinde online
- Ecommerce Branding: 11 exemple și 27 de experți sfaturi pentru a vã ajuta sã vã construiți brandul online
- Branding for Niche Marketers: Step- Ghidul pas cu pas pentru crearea unei imagini de marcã online puternice
- Cel mai simplu mod de a-ți alege Culorile mãrcii
- Crearea unui brand pentru dvs. Magazin de comerț electronic
- Gãsirea împrumuturilor pentru întreprinderile mici
Pasul 5: Finalizați-vã Planul de afaceri al comerțului electronic
Pânã acum ar trebui sã ai o idee grozavã despre cum va arãta afacerea ta. Aveți piața țintã, nișa produsului și numele mãrcii dvs.
Acum este un moment bun pentru a face un pas înapoi și a pune plan de afaceri pe hârtie și determinați bugetul de pornire și cheltuielile lunare.
Cu toate acestea, sunt trist sã vãd cã mulți antreprenori nu își fac timp sã-și proiecteze veniturile și cheltuielile.
Etapa de planificare a afacerilor este și atunci când doriți sã descrieți detalii precum personalul dvs., aprovizionarea cu produse, logistica și bugetul de marketing.
Pasul 6: Creeazã-ți magazinul online
Dupã ce ați înregistrat legal afacerea și ați început sã vã gândiți la design, trebuie sã vã înregistrați numele de domeniu și adresele URL de redirecționare care ar putea fi relevante. Veți avea nevoie de informațiile despre design pe care le-ați stabilit în ultimul pas acum, când veți construi în sfârșit magazinul dvs.
Oricare ar fi designul pe care l-ați ales trebuie sã fie compatibil cu software-ul dvs. de comerț electronic.
Existã în mod literal sute de platforme de cumpãrãturi de comerț electronic. Alegerea software-ului potrivit pentru comerț electronic nu este ușoarã. Trebuie sã evaluați cu atenție lucruri precum viteza de încãrcare, funcțiile, compatibilitatea cu diferite gateway-uri de platã, compatibilitatea cu structura afacerii dvs., abilitãțile de dezvoltator web, funcții prietenoase cu SEO și multe altele. Îți pun la dispoziție recenzii și comparații pentru a te ajuta sã îl alegi pe cel potrivit.
Dupã ce decideți soluția dvs. de comerț electronic, nu angajați un „Expert CRO” sau o companie de dezvoltare scumpã. Folosiți doar o temã. S-ar putea sã fie necesar sã plãtiți o taxã micã de 100 USD pentru a obține un șablon bun, în funcție de coșul de cumpãrãturi pe care îl alegeți și de ce oferã.
Existã multe teme pentru BigCommerce, Shopify și WooCommerce.
Dacã nu doriți sã vã faceți griji cu privire la efectuarea plãților cu cardul de credit, puteți vinde produse online pe o piațã precum Amazon.
Îți place ideea propriei imobiliare digitale? Asigurați-vã cã platforma dvs. de comerț electronic poate sã se extindã cu dvs. și sã se integreze cu cele mai populare piețe de comerț electronic pentru a vã crește expunerea.
Configurarea magazinului online este mult mai mult decât adãugarea produselor și a conținutului. Trebuie sã configurați și e-mail-ul de marketing și automatizare.
Este important sã configurați ÎNAINTE de a obține trafic. Marketingul prin email este esențial pentru conducerea conversiilor. Asigurați-vã cã configurați cupoane, mulțumesc e-mailuri și îmbunãtãțiri, astfel încât sã puteți transforma vizitatorii în cumpãrãtori. De asemenea, trebuie sã vã gândiți la asistența clienților.
Website-ul de comerț electronic trebuie sã citeascã
Iatã câteva resurse pentru a vã ajuta sã începeți:
- 35+ Cele mai bune instrumente de comerț electronic pentru pornirile emergente
- H ar trebui sã creeze un site Web de comerț WordPress: Ghidul definitiv
- 19 Open Source Ecommerce Solutions pentru magazinul dvs.
- 12 pași pentru crearea unui site web de comerț electronic de succes în 12 luni
- Câștigul celor mai bune site-uri de comerț electronic la Web Design [23 Examples]
Pasul 7: Atragerea clienților în magazinul dvs. de comerț electronic
Scuze pentru orice Tãrâmul viselor fani, dar dacã o construiți, nu existã nicio garanție cã vor veni. Trebuie sã comercializați magazinul dvs.
Când ați ales coșul dvs., v-am spus sã vã gândiți la funcțiile prietenoase pentru motoarele de cãutare. NU sunt la fel.
Zilele de umplere a cuvintelor cheie de la începutul anilor 2000 au dispãrut de mult, dar SEO este viu și bine. Trebuie sã țineți cont de cuvintele cheie și termenii de cãutare pe fiecare paginã a site-ului dvs., în adresa URL și în campaniile dvs. publicitare. De asemenea, trebuie sã vã gândiți la conducerea traficului pe site-ul dvs.
Cele mai bune site-uri de comerț electronic investesc puternic în marketingul online. Dacã nu ai fonduri, mai bine ai grãsimea cotului. Abonați-vã la buletinele de marketing sau ascultați podcast-urile de marketing digital pentru a ține un impuls asupra industriei de marketing digital și pentru a obține sfaturi de marketing.
Vei utiliza conținut sponsorizat, social media, reclame plãtite pe clic sau o combinație de strategii? Cum vei monitoriza ce campanii conduc traficul cãtre magazinul tãu? Dacã site-ul dvs. de marketing pare copleșitor, veți angaja ajutor?
Site-ul dvs. nu este singurul lucru la care trebuie sã conduceți traficul. Produsul pe care îl alegeți trebuie sã fie inclus și în bugetul dvs. de marketing.
Misiunea ta este de a vinde produse, nu de a conduce trafic. Pentru a vinde produse, trebuie sã vã gândiți dincolo de site-ul dvs. și sã cãutați zone de expansiune.
Indiferent ce și cum decideți sã vindeți, primul pas este crearea unei liste de e-mailuri. Plasați un joc de acces gratuit pe site-ul dvs. web, lansați o campanie de social media pentru a câștiga abonați sau gãzduiți un cadou în care „taxa” de intrare este adresa de e-mail a clientului dvs.
Derularea unui cadou este tactica mea de marketing pentru a obține rapid trafic și abonați. Cadourile au avantajul suplimentar de a crește prezența mãrcii și vizibilitatea produsului. Construirea unei liste de e-mail vã oferã un grup de oportunitãți calde cu care sã lucrați, ceea ce face procesul de vânzare mult mai ușor.
Oferirea consumatorilor de cupoane și conținut prin e-mail vã ajutã sã vã pãstrați brandul în minte, sã stimuleze vânzãrile și sã stabiliți credibilitatea. Mențineți-vã e-mailurile interesante – cereți frecvent intrarea clienților dvs., inclusiv recenzii. Rãspundeți rapid la problemele legate de serviciile clienților și calitatea produselor și lucrați la crearea relațiilor. Nicio interacțiune de vânzãri nu este despre prima vânzare; concentrați-vã mereu pe urmãtorul.
Pe site-ul dvs., priviți cum și unde circulã traficul. Paginile dvs. de produse sunt orientate cãtre persoana dvs.? Pierdeți vor fi clienți în același loc? Dacã conduceți trafic cãtre magazinul dvs., dar nimic nu se vinde, reparați scurgerile din pâlnia dvs. de vânzãri, optimizând cu atenție fiecare paginã și aruncând o privire atentã la listãrile dvs. de produse. Folosiți analize pentru a vã ajuta cu aceastã sarcinã. Existã instrumente care vã pot ajuta sã monitorizați și sã optimizați fiecare etapã a procesului de vânzare. Utilizați-le.
Cãutați parteneriate și marketingul afiliat pentru a vã stimula prezența brandului, oferind opțiuni de marketing afiliat și parteneriate cu comercianții cu amãnuntul din nișele dvs. de umeri. Dacã sunteți nervos cã vã apropiați de alți retaileri, cãutați în opțiuni precum JVZoo ( www.jvzoo.com ), ClickBank ( www.clickbank.com ) și Amazon Associates.
Puteți oferi bloggerilor din nișa dvs. un eșantion gratuit al produsului dvs. în schimbul recenziilor. Dacã vindeți produse pe Amazon, o modalitate ușoarã de a câștiga respectul și încrederea consumatorilor (și recenzii) este sã solicitați feedback. Includeți un card cu fiecare produs care solicitã o recenzie onestã și oferã informații de contact pentru compania dvs. (e-mailul este suficient, cu excepția cazului în care aveți un serviciu dedicat pentru clienți linie telefonica ).
Marketingul electronic trebuie sã citeascã
- Shopify Studiu de caz SEO: Cum am clasat un magazin Shopify # 1 în 30 de minute
- 10 strategii dovedite de marketing ale comerțului electronic pentru creșterea creșterii
- Cum sã creezi o strategie de marketing eficientã a comerțului electronic
- 15 sfaturi de marketing Instagram pentru a vã rãspândi brandul de comerț electronic ca Wildfire [INFOGRAPHIC]
- Cum sã îți promovezi produsele prin publicitate și comunitãți online
- Comercializarea clientului electronic: lansarea unui produs nou
- Cãrți și resurse de marketing
Gata sã-ți începi afacerea online?
Acest mesaj a rãspuns întrebãrilor dvs. despre începerea unui magazin de comerț electronic? Dacã da, vã rog sã-i dați o parte. Am petrecut ani întregi ajutând proprietarii de afaceri ca tine. Rularea unui site web de comerț electronic de succes nu trebuie sã fie o luptã sau un preț scump
Dacã aveți unsoare și timp pentru cot, puteți lansa un magazin online profitabil pentru câteva sute de dolari pe lunã.
Succesul tãu este important pentru mine. Dacã vã luați timp pentru a citi resursele de mai sus, veți economisi sute de ore de muncã și veți ști de unde aveți mai multe șanse de a obține banii în comerț electronic. Sper într-adevãr cã v-a plãcut informațiile pe care le-am împãrtãșit pe începând o afacere de comerț electronic . Dacã mi-a fost dor de ceva ce ai vrea sã vezi acoperit, anunțã-mã în comentarii.