Cum pot începe un magazin online? De la integrarea plãților sigure pânã la comercializarea magazinului tãu, scoate-ți afacerea cu amãnuntul cu amãnuntul cu ghidul nostru pentru a începe un magazin online …
Numai în Marea Britanie, comerțul electronic a crescut în valoare de 178 miliarde de euro uriaș în 2018. A lua o porție din plãcinta respectivã este suficient de atrãgãtoare – chiar și fãrã a ști asta, deși piața de comerț electronic din Marea Britanie este în prezent cea mai mare din Europa, tot crește rapid.
Magazinele online sunt populare din motive evidente. Clienții nu trebuie sã plece de acasã, de obicei, nu trebuie sã aștepte la cozi și pot face cumpãrãturi în orice moment, 24 de șapte.
Dar, la fel de bine ca și client, comerțul electronic este de asemenea excelent pentru afacerea dvs.: cu costuri mici de pornire, bariera de intrare este redusã, puteți obține acces instantaneu pe o piațã globalã și puteți începe sã vindeți imediat.
Una dintre cele mai ușoare metode de a porni un magazin online este utilizarea unui constructor de site-uri precum , BigCommerce sau Wix , care oferã toate planurile de comerț electronic la prețuri accesibile. În mod alternativ, dacã cerințele dvs. sunt ceva mai complexe, agențiile de proiectare web vã oferã posibilitatea de a construi de la zero un site complet personalizat.
Gata de a începe? Urmați pașii de mai jos pentru a afla cum sã porniți un magazin online …
Cele mai bune 6 platforme de comerț electronic pentru întreprinderile mici din 2020
Dacã doriți sã vã puneți în funcțiune magazinul online cât mai repede posibil, faceți clic pe linkurile de mai jos pentru a începe un plan de la una dintre cele șase platforme noastre de comerț electronic testate
Am trecut fiecare platformã printr-un proces riguros de testare a utilizatorilor și le-am clasificat în funcție de șapte valori cheie
Puteți afla mai multe informații despre fiecare platformã de comerț electronic de mai jos.
Cel mai bun pentru control creativ
Cel mai bun pentru caracteristicile specifice vânzãrilor
Cea mai bunã platformã fãrã probleme
Cel mai bun pentru vânzarea cu mai multe canale
Decideți dacã vã gãzduiți sau utilizați un site gãzduit
Probabil cã prima decizie de luat atunci când începeți un magazin online este dacã doriți sã vã gãzduiți singur magazinul sau sã îl lansați pe o platformã gãzduitã, cum ar fi Bluehost , Hostgator și In miscare.
Jargon buster
- Self-hosting: Vânzarea produselor prin propriul site web.
- Utilizarea unui site gãzduit: Vânzarea produselor pe o piațã online existentã, cum ar fi Amazon, Etsy sau eBay.
Ca un nou venit în lumea cumpãrãturilor online, un site gãzduit poate fi foarte tentant. La urma urmei, vin cu costuri mai mici de pornire și sunt, desigur, mult mai ușor de configurat. Serviciul de gãzduire WordPress Bluehost este în prezent 3,19 GBP / lunã.
Pe partea de flip, un site gãzduit vã va înconjura produsele cu concurențã și va prezenta puține oportunitãți de a vã aduce mesajul și marca dvs. de acolo. Nu mai vorbim de faptul cã va trebui sã plãtiți o parte din profituri înapoi gazdei dvs.
În plus, auto-gãzduirea are un risc extern mai mic. Dacã o platformã gãzduitã întâmpinã dificultãți tehnice sau financiare, de exemplu, vânzãtorii care o folosesc vor suferi și ei
Acest ghid se va ocupa în primul rând de începerea propriului magazin online de gãzduire independentã – cu toate acestea, puteți vizita urmãtoarele ghiduri pentru a afla cum sã:
Construiește bazele magazinului tãu online gãzduit
Se pare cã ar fi un proces complicat, dar pornirea unui magazin online poate fi de fapt la fel de simplã adãugând funcționalitãți de comerț electronic pe site-ul sau blogul afacerii dvs. .
Planurile Shopify includ toate aceste funcții și multe altele cu toate planurile sale premium. Puteți consulta gama completã de fațã și backend soluții de comerț electronic aici . De asemenea, Produsul BigCommerce are o gamã amețitoare de funcții pe care le puteți utiliza pentru a crea un magazin online cu aspect profesionist, indiferent de nivelul de abilitate.
Prin funcționalitãți de comerț electronic, înseamnã doar:
- O paginã sau o serie de pagini, în care clienții pot rãsfoi produsele dvs.
- Un coș de cumpãrãturi
- O metodã prin care sã luați în siguranțã plãțile clienților
Tu’ De asemenea, va trebui sã vã poți împacheta și expedia produsele în timp util.
Desigur, dacã nu aveți deja un site web, va trebui sã construiți unul mai întâi. Puteți face acest lucru prin:
- Construiește-te singur (cunoașterea codificãrii HTML este esențialã aici)
- Utilizând un instrument de construire a site-urilor web
- Angajarea unui dezvoltator web (profesioniștii pot fi mai scumpi decât instrumentele, dar pot oferi sfaturi practice) și îndrumare).
Vizita Ghidul nostru pentru construirea unui site web în șapte trepte pentru mai multe informații.
O altã modalitate de a integra aceste funcționalitãți este de a instala ceea ce este cunoscut ca o platformã de comerț electronic . Acestea sunt aplicații software care utilizeazã antreprenorii care pot construi magazine online, precum și pot gestiona vânzãrile și operațiunile, folosind un program la îndemânã.
Cu atât de multe platforme de comerț electronic disponibile, accesați ghidul nostru Cele mai bune platforme de comerț electronic din Marea Britanie pentru antreprenori pentru ajutor pentru a decide care este potrivit pentru dvs.
Majoritatea constructorilor de site-uri web oferã toate funcționalitãțile de care ai nevoie vreodatã, inclusiv Wix , Spațiu , și Weebly .
Folosind platforma dvs. de comerț electronic, veți putea pune bazele importante ale magazinului dvs. online prin:
- Instalarea funcționalitãții coșului de cumpãrãturi.
- Crearea unui catalog pentru produsele dvs., separat în categoriile (dacã existã) pe care le veți sorteazã-ți produsele.
- Personalizarea opțiunilor de expediere și platã, adãugând o poartã de platã care va accepta cardul de credit și debit în siguranțã. plãți.
Fiecare platformã de comerț electronic va avea propriul proces de configurare, dar meritã sã optezi pentru unul care are un expert intuitiv de configurare asta te va ghida în acest proces de construire timpuriu.
De asemenea, va trebui sã vã asigurați cã site-ul dvs. web poate lua în siguranțã plãți din carduri de credit / debit și / sau datorii directe. S-ar putea ca platforma dvs. de comerț electronic sã vã ghideze în acest sens, dar vã recomandãm, de asemenea, sã verificați ghidul nostru de a lua plãți online pentru a afla cum sã configurați acest lucru!
În mod alternativ, aceastã funcționalitate este disponibilã cu planurile de comerț electronic de la Wix și Squarespace .
Prezentați o simplã cãlãtorie a utilizatorului
Pe lângã capacitatea de a adãuga funcții cheie, o platformã de comerț electronic, cum ar fi Sh o pify sau BigCommerce vã va permite sã personalizați designul magazinului online, astfel încât sã se potriveascã cu brandingul afacerii dvs. și cu intențiile magazinului dvs.
Orice furnizor pentru care optezi, nu îți va lipsi de design pentru magazinul tãu online. Shopify are 20 de șabloane drãguțe și ușor de ales, în timp ce Wix are peste 500 șabloane disponibile!
Când vine vorba de acest proces de proiectare, veți fi limitat la ceea ce vã permite platforma de comerț electronic. S-ar putea ca acesta sã vã permitã sã puneți liber o paginã împreunã cu instrumente de drag and drop, sau s-ar putea sã se lipeascã de un structurã șablon mai rigidã. În orice caz, este important sã alegeți o platformã care sã ofere nivelul de personalizare dorit.
În ceea ce privește designul, gândiți-vã la magazinul dvs. online ca la un magazin fizic. Site-ul ar trebui sã fie ușor de utilizat, cu scopul de a facilita clienților sã cumpere ceva.
Sã ai o navigare deficitarã pe site este ca și cum ai face pe cineva sã rãtãceascã fãrã rost în jurul unui magazin fizic – înainte de mult timp vor fi frustrați și vor ieși afarã. La fel se întâmplã și online.
Cu alte cuvinte, asigurați-vã cã toate elementele cheie ale site-ului dvs. – de exemplu, catalogul dvs. de produse, pagina „despre noi” și coșul de cumpãrãturi al clientului – sunt ușor accesibile în orice moment. Un client va deveni frustrat dacã este fãcut sã facã clic pe nenumãrate pagini înainte de a ajunge la categoria de produse pe care o dorește.
Adaugã descrieri detaliate ale produsului
Desigur, în cazul în care magazinele online au un dezavantaj este faptul cã clienții nu sunt în mãsurã sã examineze sau sã simtã un produs în carne înainte de a decide sã-l cumpere.
Deci, este important sã oferim cât mai multe informații despre un produs pentru a-i încuraja sã se angajeze sã-l cumpere – și astfel sã primeascã ceea ce se așteaptã sã primeascã.
În descrierea produselor online, trebuie sã includeți:
- O problemã despre produs și ce face. Nu uitați sã vã pãstrați tonul de voce în concordanțã cu marcajul dvs. atunci când scrieți acestea!
- Mai multe imagini ale produsului din diferite unghiuri, incluzând în mod ideal o imagine a articolului utilizat, sau într-un cadru de origine.
- Mãrimea și dimensiunile produsului, cât mai exact posibil.
- O listã a ingredientelor sau a materialelor care alcãtuiesc produsul.
- Orice riscuri pentru sãnãtate, cum ar fi pericolele de sufocare sau alergenii, care vin cu produsul
Important: Orice fotografii pe care le utilizați ale produselor dvs. trebuie sã fie de standard profesional. Cu toate cã ar putea fi mai scump sã le finalizați, vã va îmbunãtãți afacerea pe termen lung.
Experimentați în mod regulat pentru a vedea care are cel mai bun efect, de exemplu, oferind anumitor produse primul loc, etc.
Doriți sã lansați un site nou sau sã îl înlocuiți pe unul vechi?
Adaugã funcționalitãți suplimentare magazinului tãu online
O singurã platformã de comerț electronic nu va avea în mod necesar toate funcțiile dorite pentru magazinul dvs.
Cu toate acestea, multe permit integrarea cu (în majoritate) aplicații terțe – pe care le puteți descãrca ca suplimente – care adaugã noi funcționalitãți pe site-ul dvs. web
Consultați Magazinul App Store sau descoperi numeroasele integrãri BigCommerce oferã pentru a vã ajuta sã vã îmbunãtãțiți magazinul online.
Astfel de aplicații ar putea permite magazinului dvs. online sã:
- Afișați recomandãri personalizate pentru produse
- Recuperați coșurile de cumpãrãturi abandonate pentru clienți
- Permiteți clienților sã creeze liste de dorințe
- Lãsați clienții sã scrie comentarii și recenzii și sã genereze ratinguri
Din punct de vedere posterior, alte aplicații vã pot ajuta:
- Îmbunãtãțiți SEO-ul site-ului
- Importã produse direct pe site dintr-o bazã de date
- Gestionați-vã inventarul, datele și conturile
Cu suplimentele potrivite instalate, site-ul dvs. ar putea avea o gamã impresionantã de funcționalitãți – atât de la dvs. cât și de la dvs. perspectiva clienților – în ciuda faptului cã a fost construit cu un simplu șablon de platformã de comerț electronic
Securitate
Securitatea este o prioritate uriașã – clienții dvs. trebuie sã se simtã în siguranțã folosind magazinul dvs. și sã fie protejați de orice încercãri de hacking sau fraudã.
Puteți asigura acest lucru din start, alegând o platformã de comerț electronic de renume care sã integreze plãți sigure – standardul industriei este Standardul de securitate a datelor cu carduri de platã (PCI-DSS), așa cã aveți grijã pentru aceastã acreditare.
Shopify , BigCommerce , Wix , Squarespace , și Weebly sunt toate acreditate PCI-DSS.
Alegerea unei platforme de comerț electronic pentru întreprinderile mici
Utilizarea uneia dintre urmãtoarele șase platforme de comerț electronic este cea mai rapidã și ușoarã modalitate de a porni un magazin online.
Am efectuat teste riguroase pentru utilizatori pentru a compila lista noastrã cu cele mai bune platforme de comerț electronic pentru întreprinderile mici, clasându-le pe baza celor șapte factori pe care îi știm cã sunt mai importanți pentru întreprinderile mici:
- Punctajul clientului – cât de probabil ar fi un client sã recomande platforma unui prieten
- Funcționalitãți de proiectare – varietatea, flexibilitatea și accesibilitatea caracteristicile de proiectare ale platformei
- Ajutor și asistențã – cât de util este caracteristicile de asistențã ale platformei sunteți
- Funcții de vânzare – ce funcționalitate de comerț electronic este oferitã pentru a ajuta clienții reușesc
- Valoare pentru bani – calitatea caracteristicilor în combinație cu prețul plãtit
- Funcțiile site-ului web ( calitatea funcțiilor
Deci, cum s-a desfãșurat comertul nostru 6 împotriva acestor valori? Le-am clasificat mai jos:
Magazinele Wix: cea mai bunã valoare pentru bani
Platforma noastrã de e-commerce numãrã numãrul 1 pentru întreprinderile mici, Wix este o opțiune excelentã pentru utilizator, cu un editor drag and drop și servicii excelente de asistențã pentru clienți pentru cei care doresc sã creeze un magazin online simplist, dar eficient.
Prețuri
Afaceri de bazã: £ 13 / luna
Afaceri nelimitate: £ 16 / luna
VIP de afaceri: £ 22 / luna
Spațiu: Cel mai bun pentru control creativ
Cu afișarea produsului în mai multe formate, incluzând videoclipuri și imagini, gestionarea automatã a inventarului și funcțiile de calcul al transportului Squarespace Îți faciliteazã rapid și ușor sã îți funcționezi magazinul online produse.
Prețuri
De bazã: £ 20 / luna
Avansat: 30 GBP / lunã
Shopify: Cel mai bun pentru caracteristicile specifice vânzãrilor
Shopify este unul dintre cele mai populare platforme de comerț electronic la nivel mondial. Este accesibil, are o interfațã ușor de utilizat, intuitivã și nu percepe taxe de tranzacție pentru plãți. Dacã sunteți specializat în transferuri, Shopify ar trebui sã fie accesul la platformã.
Pri c ing
Shopify de bazã: £ 29 / luna
Shopify: £ 79 / luna
Magazin avansat: £ 299 / luna
Puteți, de asemenea, sã încercați Shopify gratuit cu un proces de 14 zile .
Weebly: Cea mai bunã platformã fãrã probleme
Weebly este una dintre cele mai ușoare platforme de utilizat, ceea ce o face alegerea perfectã pentru comercianții de retail online. Editorul drag-and-drop simplificã crearea unui magazin online folosind unul dintre cele 15 șabloane de comerț electronic Weebly.
Prețuri
Afaceri: £ 18 / luna
BigCommerce: Cel mai bun pentru vânzarea cu mai multe canale
În doar 10 ani, BigCommerce a devenit una dintre cele mai populare platforme de comerț electronic din Marea Britanie datoritã ușor de personalizat teme, gama de integrãri, și instrumente care sã vã ajute afacerea sã creascã.
Prețuri
Standard: £ 24.45 / luna
La care se adauga: 64,72 GBP / lunã
Pro: £ 242.82 / lunã
Afacere: Vânzãri de contact
GoDaddy: Cel mai bun pentru ușurința de utilizare
Magazinul online GoDaddy este foarte ușor de abordat, chiar și pentru începãtorii compleți. Este, de asemenea, unul dintre cei mai accesibili producãtori de site-uri de comerț electronic și promite o creștere realã a afacerii (nu doar o fațã frumoasã a magazinului).
Tarife
E-commerce: £ 19.99 / luna