Un plan de afaceri care confirmã calitatea comercialã a proiectului.
Mi se pare clar cã acel articol se adreseazã persoanelor care au un capital de investit, dar care știu foarte puțin despre logica internetului și a vânzãrilor pe piața online.
Uluit de ușurința evidentã operaționalã de a deschide un magazin online (cu siguranțã mult mai simplu și mai puțin scump cã deschid un magazin fizic) au pus acolo câteva zeci de mii de euro doar pentru bucuria unei agenții web. Când se scuturã din vis, își dau seama cã nimic nu s-a schimbat, cu excepția faptului cã au un portofel mai ușor.
În afarã de considerațiile privind tipurile de comerț electronic pe care le propune articolul, pentru care am putea scrie zeci de pagini, Invitând oamenii sã investeascã doar pentru cã au venit cu o idee de a reuși online, mi se pare un act foarte departe de eticã din evoluție este comerț . Etica noastrã . Și pentru asta nu sunt absolut de acord.
Luãm de exemplu, primul tip de comerț electronic dintre cele sugerate ca idei geniale și de succes.
Este foarte clar cã stimularea pe care doriți sã o produceți în cititorul articolului respectiv este sã porniți un bec pe un tip de produs inovator, nu banal, dar consumat pe scarã largã.
Vrem sã producem același efect cu „senzaționalul” idee de a deschide un sex shop, de douã ori stimulant pentru tipul de obiecte scoase la vânzare.
Deschiderea unui magazin online pentru vânzarea de produse specifice pentru adulți sau pentru vânzarea de canabis și având o idee de rentabilitate economicã este o balotã colosalã.
Dupã cum am menționat, sã examinãm magazinul pentru vânzarea de canabis.
Fac o precizare: nu vã spun cã dacã deschideți un magazin online pentru vânzarea de canabis veți pierde bani , Spun (și acum voi intra în detalii) cã nu puteți deschide un magazin pentru vânzarea de canabis, doar pentru cã credeți cã ați avut o idee genialã.
Acest lucru se aplicã canabisului, precum și oricãrui alt produs, indiferent dacã vindeți papuci sau vindeți bijuterii foarte scumpe. stosi.
Dacã întrebați Evoluția este comerț pentru a construi un magazin pentru tine care vinde canabis online trebuie sã facem o serie întreagã de raționamente, înainte de a scrie o singurã linie de cod a noului tãu magazin .
În primul rând, vi se va cere sã rãspundeți la patruzeci de întrebãri, care sunt necesare pentru a înțelege:
- ce cunoștințe aveți despre produs,
- care este legea care reglementeazã vânzãrile sale
- organizația dvs. de afaceri,
- despre care credeți cã este anus clienții dvs. obișnuiți,
- care este geolocalizarea lor,
- Care este ipoteza dvs. cu privire la costul chitanței medii,
- Cum credeți cã vã distingeți de cei care vând deja canabis online,
- care este bugetul inițial
- care sunt marjele dvs.,
- cât sunteți dispus sã cheltuiți pentru a achiziționa primul dvs. client și pentru urmãtoarea primã vânzare,
- care sunt obiectivele dvs. comerciale,
- modul în care marca dvs. este poziționatã
… și multe alte întrebãri de acest fel. Imagineazã-ți bine cã, atunci când ceri unei agenții web sã-ți creeze un magazin virtual pentru tine, de obicei aceastã fazã de investigare și Sfatul preventiv nu vã este niciodatã oferit.
Vi se spune cât costã și, dacã acceptați, magazinul dvs. este frumos și gata de acces online. Plãtiți factura, apoi la revedere și vã mulțumesc. Și rãmâneți cu comerțul dvs. frumos care nu produce vânzãri.
clienții dvs. sunt deja online
, dar știți unde
du-te și ia-le?
Pentru ce este asta?
În primul rând este folosit pentru a înțelege dacã existã o piațã în care poți introduceți cu succes și dacã sunteți adecvat pentru a susține acest tip de piațã Toatã lumea poate deschide un magazin online, dar , nu toatã lumea poate avea succes . Altfel, am fi cu toții miliardari și ați înțeles cã aceasta este o simplã utopie.
Ulterior t toate datele pe care le colectãm din rãspunsurile dvs., trebuie comparate cu datele care ne sunt returnate online de cele mai sofisticate instrumente de marketing . Este o comparație (în evoluție este comerțul îl numim „analizã preventivã” ) necesare și indispensabile pentru a evita salturile periculoase în întuneric.
Urmãtorul pas va fi dezvoltarea unui proiect care conține strategii de atac pe piațã (și mai ales în fața concurenței), astfel încât sã transmitã cât mai mulți clienți noii tale e-commerce (nu vorbesc despre generația de plumb care este un alt lucru).
În acest moment, trebuie sã deschid o micã parantezã. Clienții sunt acolo, sunt deja online cu smartphone-urile sau calculatoarele. Problema este cã acum nu sunt clienții dvs., ci clienții altora care au avut aceeași idee, dar care au reușit sã se structureze așa cum vã descriu pe aceastã paginã. Acolo trebuie sã le putem alege (dar acesta este un alt capitol la care vom reveni în alte postãri).
Odatã ce toate acestea au fost realizate, adicã proiectul a fost elaborat, numerele sunt verificate . Adicã cã va trebui sã aveți de-a face cu un plan de afaceri, cel puțin unul de doi ani, cu care, probabil, puteți anticipa venituri și cheltuieli, intrând și în dinamica fluxurilor de numerar, astfel încât sã nu fiți nevoit sã vã regãsiți fãrã resurse financiare
De-acum inainte mai departe începe o altã activitate foarte importantã care apare și depinde foarte mult de rezultatele analizei preventive pe care tocmai v-am menționat-o.
Aceasta este activitatea numitã SEO (Optimizarea motorului de cãutare). Ce înseamnã în englezã simplã?
Ei bine, trebuie sã vã spun cã A-l explica în termeni simpli este destul de complex, dar încerc sã scurtez cât mai mult acest text.
Înseamnã cã trebuie sã implementez strategii și tehnici, astfel încât comerțul dvs. electronic sã fie vizibil motoarelor de cãutare (Google în primul rând), permițându-i astfel sã urce pe pozițiile de preeminențã atunci când un potențial client cautã.
În acest caz specific, trebuie sã ne asigurãm cã comerțul dvs. electronic fi primul care le oferã celor care doresc sã cumpere canabis online.
rezultatul este obținut cu scrierea de texte și coduri, cu publicarea de imagini și cu alte funcții mai puțin evidente, pe care nu le voi descrie în acest moment.
Dar nu este totul. SEO se îmbunãtãțește constant prin monitorizarea rezultatelor. Este o activitate esențialã pentru a avea succes online . Dacã agenția web vã renunțã în procesul de creștere a magazinului dvs., vã va fi destul de dificil sã o faceți singurã.
Complicat sã faci toate acestea? Nu, dar trebuie sã vã ajutați cu conștiința care este expert a comertului electronic
Ca urmare puteți înțelege bine, rezumând, pe cei care vã spun cã pentru a construi un comerț electronic care vinde are doar ideea câștigãtoare, cu minte nerușinatã .
Pentru astãzi mã voi opri aici. Acum, dacã aveți o idee pentru a deschide un comerț electronic sau dacã l-ați avut deja, dar comerțul dvs. nu produce atâția bani pe cât doriți, sunați Evoluție este comerț și vorbește-ne. Atâta timp cât acest articol te-a convins.
Nu vã va costa nimic, pentru cã acest tip de sfaturi este un cadou pe care îl oferim celor care ne citesc articolele.
Pentru a vã contacta Evoluția este comerțul este suficient rezervați-vã consultarea , timp în care veți vorbi direct cu unul dintre cei mai buni experți ai noștri. Nu costã nimic.
Sau poți trimite-ne un e-mail , specificând motivele pentru care doriți sã fiți contactat sau sã primiți rãspunsuri.
Dacã doriți sã plecați pur și simplu comentariul dvs. despre ceea ce ați citit pânã acum, îl puteți face scriind direct mai jos. O vom publica.
Vã doresc multã muncã și vânzãri bune online.
Lorenzo – YOUON / evoluție este comerț
De asemenea, vã recomand: