Acest Ghid de dezvoltare a site-ului de comerț electronic implicã diferite aspecte precum sfera de aplicare, bugetul, tehnologiile și cele mai importante caracteristici care se adreseazã publicului țintã. În esențã, dezvoltarea pur și simplu reproduce obiectivele de dezvoltare. Vorbind despre scenariul de astãzi, digitalizarea a adus schimbãri revoluționare pe piața comerțului fizic, aducând fiecare afacere online. Acum, oamenii fac cumpãrãturi pe web cu gadgeturi precum telefoane mobile, laptopuri, tablete etc., care și din confortul casei lor.
Dupã cum se menționeazã în rapoartele de analizã, avansarea afacerilor online în general este fundamental mai rapid și mai mare în comparație cu organizațiile convenționale. Acest lucru a încurajat organizațiile care au un flux de afaceri fizic obișnuit sã experimenteze cu vânzarea bazatã pe web.
Prin urmare, acest blog vã faciliteazã toate informațiile esențiale pentru proiectarea unui site-ul de comerț electronic și alte aspecte ale dezvoltãrii site-urilor de comerț electronic, cum ar fi designul, funcțiile, costul, tehnologia stivã și mulți alți parametri.
Mãrimea și statisticile comerțului electronic
Cu un capital restrâns, este simplu sã înființați o afacere în aceste zile din cauza dezvoltãrii de afaceri bazate pe web. În cazul în care cumpãrãtorii depind în mod progresiv de cumpãrãturile pe internet, se evalueazã cã 95% din cumpãrãturi vor fi fãcute online pânã în 2040. Afacerile bazate pe web deschid cãile de acces cu diverse oportunitãți cãtre nenumãrați vizionari de afaceri. 2017, afacerile pe internet au fost responsabile pentru 2,3 trilioane de dolari în tranzacții, care se bazeazã pe aproximativ douã pânã la 4,5 trilioane de dolari pânã în 2021. Doar în SUA, cumpãrãturile web începând de acum reprezintã 10% din ofertele de vânzare cu amãnuntul și trebuie sã se dezvolte la un ritm anual de 15%.
Se evalueazã cã în 2020 vor exista 2,05 miliarde de cumpãrãtori computerizați la nivel mondial.
Existã mulți clienți potențiali. Adevãrul trebuie spus, cu o populație estimatã de 7,7 miliarde de persoane la nivel mondial, adicã aproximativ 25 la sutã din numãrul total de cumpãrãturi de pe internet. Mai mult, acest numãr crește rapid și este obligat sã loveascã un gigantic 2,14 miliarde de persoane în 2021.
În 2020, bazat pe web Ofertele de afaceri se bazeazã pentru a reprezenta 15,5 la sutã din ofertele de vânzare cu amãnuntul din întreaga lume.
Afacerile online dominã treptat. Aceastã mãsurare aratã în mod clar modul în care afacerile online se transformã într-o parte din comerțul mondial din ce în ce mai semnificativ. Pânã în 2021, existã așteptãri cã piața va înregistra o creștere uimitoare de 17,5 la sutã în tranzacțiile cu amãnuntul din întreaga lume.
Principala logicã de ce indivizii magazinul online este acela cã pot face cumpãrãturi la ore întregi ale zilei, adicã disponibilitate 24 7.
Prin urmare, aceastã piațã este în creștere într-un ritm foarte rapid și are o serie de oportunitãți pentru creșterea de afaceri de succes.
Aplicația mobilã VS Website Traffic
Dispozitive portabile sau înregistrãri de telefonie mobilã pentru aproximativ jumãtate din traficul web din întreaga lume. În ultimul trimestru al anului 2019, telefoanele mobile (tablete de restricționare) au creat 52,6 la sutã din traficul de site-uri la nivel mondial, plutind în mod sigur în jurul valorii de 50 la sutã de la începutul anului 2017. Din cauza unei baze scãzute și a restricțiilor monetare, multe piețe avansate în creștere au colorat desktop etapã web complet și s-a mutat direct pe web-ul mobil prin intermediul dispozitivelor pentru telefoane mobile și tablete. Pe de altã parte, dispozitivele mobile au doar trafic online de 40% în Statele Unite.
Prin urmare, este clar cã existã un grup uriaș care preferã încã vizionarea site-urilor online pe dispozitivele desktop, deci pentru a obține o experiențã mai bunã a utilizatorului.
Cota de piațã desktop vs mobil și tabletã La nivel mondial,
Jan 2013 – Feb 2020
De ce ar trebui proiectate site-urile de comerț electronic utilizând PWA?
În aceste zile, toatã lumea are nevoie de acces simplu la lucruri. În acest fel, aspectul PWA din comerțul electronic este esențial pentru toți clienții unui site de afaceri electronice care au nevoie de verificare rapidã, ritm de conducere rapid și utilizabili în mod eficient din orice loc, ori de câte ori este necesar. Prin urmare, dispunerea unei Aplicație Web Progresivã a unei piețe de comerț electronic ajutã într-un mod în care afacerile pot fi extinse și pot ajunge o audiențã mai mare și peste telefoane mobile.
PWA ajutã foarte mult, deoarece PWA necesitã mai puțin spațiu în contrast cu aplicațiile locale sau native. Una dintre caracteristicile extraordinare ale PWA este, funcționeazã în timp ce conexiunea la internet este de asemenea scãzutã. În acest fel, oferã o experiențã similarã cu utilizarea unei aplicații mobile. Așadar, nu uitați sã discutați despre dvs. furnizor de servicii de dezvoltare web despre opțiunea PWA.
Tipuri de comerț electronic site-uri web
Înainte de a trece în procesul de dezvoltare a afacerilor de comerț electronic , vã puteți înțelege diferite tipuri de portaluri și magazine web de comerț electronic
Site-uri B2B de comerț electronic
Site-ul de comerț electronic pentru afaceri este pentru acele companii care oferã servicii și produse diferitelor organizații. De exemplu, un producãtor de mașini care vinde o mașinã de tãiat unelte personalizate unei case de creare a lemnului. Alibaba.com este un exemplu proeminent de centru comercial online B2B în care numeroși comercianți vând mãrfuri. Dacã afacerea dvs. se ocupã de serviciile B2B, atunci cereți dezvoltarea site-urilor de comerț electronic .
B2C (Afaceri cãtre client)
Organizațiile care sunt predate sã ofere bunuri și servicii direct consumatorilor se încadreazã în aceastã categorie. În cadrul acestei categorii, o afacere poate fi realizatã în douã moduri. În primul rând, casa de afaceri își poate deține site-ul dedicat eCommerce sau își poate înscrie brandul pe portaluri de comerț electronic cum ar fi Amazon, Flipkart, Shopclues, IndiaMart, etc. ) modelul este mai mare.
C2C (Client cãtre client)
Aceastã piațã permite clienților sã colaboreze între ei și sã ofere lucruri unul altuia. Categoria de articole nu se limiteazã la articole fabricate sau de primã folosințã. Un adevãrat centru comercial online este cazul neadulat al unei vitrine C2C în care clienții își oferã lucrurile cãtre clienți diferiți.
Comparația prețurilor (agregator) Site-uri
În compararea prețurilor site-urile de comerț electronic utilizatorii au posibilitatea de a compara prețurile de pe diverse site-uri web. decât logarea pe diferite site-uri web. Acestea pot compara prețurile și pot achiziționa cea mai bunã ofertã de pe site-urile web ale vânzãtorului.
Site de licitație / licitație Comerț electronic
Este un fel de categorie de nișã de site-uri de comerț electronic în care sunt scoase la licitație diverse produse și utilizatorul își pot distribui oferta pentru a achiziționa produsul.
Lucruri care trebuie luate în considerare înainte de a dezvolta site-ul de comerț electronic
Direct de la conceptualizarea planului tãu la realitate, existã multe aspecte care trebuie luate în considerare. Câteva dintre aspectele importante care necesitã atenția unui antreprenor sunt discutate mai jos.
Vã puneți în considerare bugetul de dezvoltare a site-ului dvs. de comerț electronic
Bugetul site-ului web joacã un rol esențial în decizia caracteristicilor și designului site-ului. Puține aspecte importante care decid prețul site-ului web sunt:
- Tipul dezvoltatorului (costurile se executã în cazul în care alegeți sã lucrați cu un grup independent de perfecționare a programãrii, intern sau de la distanțã)
- Tarifele dezvoltatorilor (se pot modifica în funcție de locația, experiența, portofoliul lor, etc.)
- Intricitatea arhitecturii web
- Numãrul și complexitatea funcționalitãților site-ului
- Numãrul și asimilarea API-urilor furnizate de terți (
- Costul pentru gãzduirea site-ului web, costul pentru avizarea SSL .
Studiul pieței de desfãșurare a industriei afacerii dvs.
Pasul inițial pentru a progresa în crearea unui site web de comerț electronic înseamnã sã înțelegem afacerea cu totul. Mai mult decât atât, înainte de a face o investiție, este necesarã o analizã de piațã, care ajutã la înțelegerea lacunelor pieței. Puteți, de asemenea, sã vã setați obiectivele de afaceri și sã cãutați abordãri care sã le creeze.
Premisa unui site de dezvoltare a site-ului de comerț electronic constã în a decide persoana cumpãrãtorului pentru afacerea ta. Întrebați-vã „cui vã oferiți articolele?” În consecințã, faceți analiza pentru grupul dvs. de interese dorit.
Investigați conduita și exemplele grupului dvs. de interese. Cunoașteți vârsta, preferințele și aversiunile lor. Acest lucru va ajuta la realizarea site-ului web în raport cu ele.
Analiza site-urilor de comerț electronic de concurențã
Descoperiți cine sunt rivalii dvs. autentici și în ce segment lucreazã. Puteți descoperi acest lucru în mod eficient din indexurile web, precum Google și Yahoo, folosind frazele de capturã aplicabile. În urma recunoașterii rivalului dvs., vedeți ce caracteristici și scheme promoționale folosesc pentru a trage și vinde obiectele lor. Prin urmare, încercați sã aflați ce cadru tehnic și platforma de gãzduire folosesc pentru a întreține și a face publicitate site-ului. Prin urmare, aceste informații vor ajuta la setarea caracteristicilor proeminente de pe site-ul web pentru a-i învinge pe rivali și pentru a le da competiției în gât.
sunt platformele populare de dezvoltare web eCommerce
Pentru a avea cu adevãrat fructuoase în afacerile bazate pe web, trebuie sã alegeți platforma de afaceri eCommerce corectã. Din fericire, puteți descoperi o mulțime de platforme de afaceri bazate pe web acolo. Pur și simplu trebuie sã înțelegeți care dintre ele este cel mai potrivit pentru necesitãțile voastre. Dacã ai șansa sã fii nou acum, plãnuiești sã cheltuiești scãzut și, în timp ce alegi platforma de dezvoltare corectã, trebuie fãcute estimãri corespunzãtoare.
Pentru o afacere nouã, este important sã implementãm unele etape libere, în primul rând. Așa cum se poate, cu șansa de a avea un stoc enorm, în acel moment mergeți pentru cei presupuși care pot face fațã multor fluxuri de trafic fãrã probleme. În momentul în care oaspeții vizitã prima datã magazinul online, designul site-ului și navigarea acestuia fac efect în primele gânduri ale acestuia. În cazul în care este planificat ineficient, veți crede cã este dificil sã dedicați mai multe oferte. Așa cã alegeți formatul care oferã magazinului tãu un aspect rafinat și priceput.
De acum, unele dintre cele mai populare platforme de dezvoltare a site-urilor de cumpãrãturi online sunt Shopify, OpenCart, Shopware , WooCommerce, osCommerce, PrestaShop, Magento , Sylius. Dacã doriți soluții de comerț electronic pentru afacerea dvs., puteți alege una dintre acestea în funcție de cerințele dvs.
Identificați publicul țintã al afacerii dvs. de comerț electronic.
Când descoperiți ce trebuie sã vindeți, ar trebui sã aveți în partea de sus a listei de prioritãți, cui doriți sã o vindeți. Ar trebui sa stii,
- Ce gadgeturi folosesc pentru calcul?
- Care sunt înclinațiile lor de cumpãrare?
- Care este demografia lor?
- Care este geografia lor?
- Ce este cultura lor?
Când aveți toate rãspunsurile adecvate, puteți proiecta tehnicile dvs. de comerț electronic în mod similar.
MVP sau site-ul online de comerț electronic complet. dezvoltare?
Cea mai practicã și rapidã abordare pentru crearea unui articol este realizarea unei dovezi de concept (POC) sau a unui produs viabil minim (MVP) ). O dovadã a conceptului (POC) este o recunoaștere a unei tehnici sau a unei gândiri specifice pentru a-și expune realizabilitatea sau un spectacol la nivel de bazã.
Obiectivul sãu este de a confirma cã unele ipoteze sau idei au potențial rezonabil. POC ar putea fi terminat și este în mod normal limitat. Întrucât, un produs minim viabil (MVP) este un element cu caracteristici suficiente pentru a îndeplini clienții timpurii și pentru a oferi contribuții la extinderea viitoare a produsului.
Abordarea MVP nu contravine cerinței dirijarea sondajelor statistice. În primul rând, veți avea grijã de problemele cele mai apãsãtoare, întrucât adunați critici, deoarece nu trebuie sã abordați toate problemele fãrã întârziere. Diferent de un test sau model de idee, un MVP este destinat sã rãspundã la anchetele de specialitate, la structura articolului și sã testeze speculațiile semnificative ale afacerii.
3 rd Party Alliance (Livrare, Transport, Comunicare, Call Center, etc.)
Fiecare activitate de comerț electronic cuprinde diverse afaceri sau persoane care lucreazã ca echipa cu totul. Aceste alianțe sau furnizori terți au un rol important în derularea cu succes a activitãții. Acestea pot fi oricum, cum ar fi furnizorii de depozit, partenerii de livrare, gestionatorii de canale de comunicare, etc.
Securitatea site-ului de comerț electronic are un rol important
Securitatea are cel mai important rol pe piața comerțului electronic pentru a face site-ul securizat, fãrã bug-uri. Diversi hackeri, fraudești vizeazã piața comerțului electronic pentru a surprinde detaliile personale ale clientului, detaliile produsului, informațiile despre prețuri și detaliile financiare legate de cardurile bancare și de credit. Prin urmare, accentul principal ar trebui sã fie pus pe securitatea datelor. Prin urmare, diverse tehnici pot fi puse în aplicare pe site-ul web pentru a-l face complet securizat:
- Asigurați-vã cã site-ul web obține standarde SSL și PCI.
- Pentru a eradica casarea prețurilor și activitãțile frauduloase, ar trebui sã se implementeze bot-ul în timp real.
- Pentru a îmbunãtãți securitatea rețelei, trebuie folosit firewall-ul pentru aplicații web.
- Aveți un sistem CRM corespunzãtor în care datele clientului pot fi pãstrate securizate.
- Îndrumã clienții sã stabileascã o parolã puternicã .
Reglementãrile specifice comerțului electronic privind geografia
În momentul în care o tranzacție are loc între pãrți din diferite zone, cu toate acestea, principiile devin din ce în ce mai convolute. De-a lungul perioadei moderne, deoarece afacerea a putut fi tranzacționatã în zone mai mari, regulile au urmat pentru a decide când gama forțelor unei instanțe se poate întinde cãtre neocupanți. Prin urmare, este necesar un consilier juridic pentru soluționarea litigiilor legate de locațiile geografice.
Model de afaceri al unui magazin online de cumpãrãturi.
Planul de acțiune bazat pe web este structura aplicatã a sistemului dvs. de afaceri b2b, b2c, c2c. Incorporeazã motivul și obiectivele organizației dvs. și modul în care intenționeazã sã le îndeplineascã.
În funcție de gestionarea stocurilor și de aprovizionare a articolelor, modelele de comerț electronic sunt grupate în:
- Externalizarea
- Vânzarea și stocarea în vrac
- Marcarea albã și producerea
Externalizare (DropShipping)
Modelul include o asociere cu un vânzãtor în vrac care îți pãstreazã stocul și livreazã marfa din numele tãu direct cãtre clienți.
Pur și simplu proiectați platforma și enumerați articolele disponibile pentru a fi achiziționate și gestionați publicitatea afacerii. Întreținerea stocurilor, transportul și gestiunea tranzacțiilor sunt tratate complet cu acest model. Cu toate acestea, existã o taxã suplimentarã, cu toate acestea, aceasta este superioarã acumulãrii unui stoc de articole fãrã cerere asiguratã.
Acest tip de plan de acțiuni comerciale este potrivit pentru organizații.
- Cine nu are o mulțime de bani pentru a cumpãra și a stoca stoc?
- Cui îi place sã se concentreze mai mult pe prezentarea afacerii?
Cine sunt înclinați spre portabilitate în zonele de afaceri fixe?
Vânzarea și stocarea în vrac
Acest model de afaceri este aproape mai puțin dificil atunci când este contrastat cu externalizarea. Se executã pe standardele de vânzare în vrac offline. Acest lucru înseamnã cã achiziționați articole direct de la producãtor sau broker la tarife limitate, le depozitați în centrul de distribuție și le vindeți la costuri avantajoase. Acest model se potrivește organizației cu solicitãri asigurate.
Configurarea și menținerea unei vânzãri în vrac și stocarea modelului de comerț electronic necesitã o mulțime de speculații și supraveghere. Acest model este potrivit pentru organizațiile care –
- Aveți nevoie de fiecare parte a activitãții lor sub controlul lor
- Au asigurat interes pentru articolele lor
- Trebuie sã țineți cont de diferite organizații (b2b)
Necesitatea de a vinde articole în cantitate mare
Marcarea albã și producerea
Acest model de business eCommerce este ideal pentru companiile care nu au fonduri adecvate pentru fabricarea propriilor articole. Acest model vã permite sã externalizați producția și totuși puneți-vã numele de producãtor pe numele articolului. Acest model ajunge sã fie benefic, pe mãsurã ce utilizați fundația înființatã anterior de organizația de externalizare. Prin urmare, acest model de afaceri se potrivește organizațiilor care:
- Articole de comercializare care sunt destul de asemãnãtoare cu cele cu care se ocupã diferiți concurenți.
Aveți nevoie de fiecare parte a articolului din controlul lor
Caracteristici avansate ale unui site web de comerț electronic
Conectare socialã-Înregistrare
Chatbot pentru asistențã pentru clienți
Întrebãrile referitoare la comenzi, plãți și produse pot fi sortate ușor, vorbind direct la echipa de asistențã pentru clienți disponibile pentru asistențã 24 7.
Mai multe gateway-uri de platã
Prin implementarea mai multor opțiuni de gateway de platã, oferiți un platformã de platã cãtre clienții dvs.
Multilingvã și monedã
Aceastã caracteristicã permite clienților sã schimbe banii cu API-ul convertorului de monedã, care poate fi coordonat în site-ul propriu.
Videoclipuri despre produs
Videoclipul este unul dintre aparatele de vânzare de afaceri din Internet. Acesta vã oferã șansa de a arãta clienților avantajele și utilizãrile produsului direct în scopul potențialilor cumpãrãtori. De asemenea, poate fi utilizat ca un reprezentant de vânzãri în magazin, care ajutã clienții sã achiziționeze produsul.
Urmãrirea expedierii
Transportul este un element important al activitãții de comerț electronic. Comercianții și furnizorii de servicii de comerț electronic lucreazã riguros pentru a menține procesul de expediere cât se poate de productiv, în condiții variate. Explicația din spatele încercãrii de a realiza eficiența în transportul maritim este menținerea și creșterea satisfacției consumatorilor prin îndeplinirea comenzilor rapide. În lumea actualã cu ritm rapid, cumpãrãtorul dorește sã își urmeze livrarea în mod continuu. Prin urmare, API-ul de transport este încorporat în cadru pentru a urmãri expedierea de la sursã la destinație.
CRM Integration
Inclusiv CRM ajutã la consolidarea asociațiilor de clienți cu site-ul, pe cât posibil, mai fundamentat. Permite clienților sã caute orice ajutor pentru problemele cu care se confruntã în timp ce utilizeazã site-ul. Coordonarea CRM ajutã la producerea reacției la întrebãri și menține clienții sã se simtã uniți. De asemenea, clienții își pot împãrtãși inputurile de îmbunãtãțire sau inadecvãrile identificate cu site-ul web, ceea ce ajutã la îmbunãtãțirea experienței clientului și adaugã avantaje afacerii.
Tabloul de bord pe rol
Aceasta este o componentã semnificativã pentru administratorul unde pot ecraniza și cerceta mãsurãtorile constante ale diferiților utilizatori ai site-ului. Conform diferitelor locuri de muncã, rapoartele și mãsurãtorile pot fi determinate eficient, care sunt utile pentru realizarea de sisteme de afaceri și promovare.
Business Intelligence
Business Intelligence este sortimentul și asocierea informațiilor referitoare la afaceri colectate pe parcursul unei perioade și introduse într-o manierã importantã pentru a-l face mai simplu, înțeles și completat ca motiv al dinamicii afacerii. Prin urmare, existã anumite informații de afaceri specifice comerțului electronic necesare pentru a menține în mod eficient o afacere de comerț electronic. Fie cã este posibil, cea mai mare parte a rețelelor este echivalentã cu cele cerute de toate organizațiile.
Urmãrirea comportamentului
Client Behavior Analytics este premisa cea mai semnificativã a examinãrii clienților. Analiza detaliatã a naturii de navigare a clienților este cea mai semnificativã parte a activitãții actuale de internet cu amãnuntul. Se concentreazã asupra urmãririi și înțelegerii celor mai bune detalii despre activitãțile clientului pe site-ul web. Modul de realizare a activitãții comportamentale a clientului începe atunci când un client colaboreazã cu site-ul.
Instrumente de marketing
Panoul de administrator cuprinde mai multe instrumente precum monitorul campaniei de social media, managerul de anunțuri, SMS-ul blaster etc. De la un panou administratorul poate gestiona activitãțile complete de marketing și poate întocmi diverse rapoarte pentru a îmbunãtãți strategiile de vânzãri și marketing.
Importanța UX / UI pentru un site web de comerț electronic
Atât UI, cât și experiența clientului sunt de bazã pentru un site web de cumpãrãturi online. Este incredibil de important ca un site sã fie suficient de competent cu obiectivul ca utilizatorii sã poatã sta acolo câtva timp. Existã o importanțã deosebitã a UI și UX pentru un design de site web de comerț electronic, care este ilustrat mai jos:
- O UI convenționalã și un UX pentru un site vor produce ora obișnuitã pe site-ul oaspeților.
- Un site cu UI și UX inovatoare poate transmite o proporție impresionantã de acțiune cãtre site.
- Utilizatorii contribuie cu un timp extrem de puțin site-ul, de aceea este important ca un designer de site-uri sã facã UI și UX extraordinare.
- Veți câștiga mai multe avantaje pe speculația dvs. printr-o interfațã extraordinarã de utilizator și experiențã client.
- Cu un design minunat, veți fi pregãtiți sã creați o asociație pasionalã cu clienții sau oaspeții.
- Se mãrește corespondența perfectã de pe site.
Programe de fidelitate
Programele de fidelitate îndeamnã clienții sã revinã în coșul de cumpãrãturi, unde fac de obicei cumpãrãturi regulate. Poate fi folosit pentru a încorpora accesul propulsat la articole noi, limite suplimentare, oferte, reduceri, ecusoane premium pentru clienți specifici sau, în unele cazuri, produse gratuite.
Clienții înregistreazã în mod obișnuit propriile date cu platformele de comerț electronic în care li se oferã un nou identificator, de exemplu, un numãr de identitate sau o carte de participare numericã, și utilizeazã identificatorul atunci când faceți o achiziție .
Software și sisteme operaționale de comerț electronic
Managementul logisticii
În afacerile online, logistica reprezintã procedurile de cerere de transport cãtre clienți sau de livrare de stocuri cãtre un comerciant. Procedura logisticã monitorizeazã mãrfurile în cãlãtorii și pânã la scopul transportului. Managementul logistic este actul de a gãsi și recunoaște organizațiile potențiale de creditare și livrare și de a evalua viabilitatea acestora.
Gestionarea depozitelor
Managementul depozitelor este un campion printre cele mai de bazã și mai complexe piese ale afacerilor de comerț electronic. Acesta include verificarea comenzilor, transportul, primirea, ridicarea produselor și alte alte sisteme conexe. De-a lungul acestor linii, cerința pentru amenajarea convingãtoare a administrãrii centrelor de distribuție este o prioritate mai mare decât în orice moment.
Un sistem decent de gestionare a depozitului este binecuvântat cu aparatele preconizate sã computerizeze procedurile manuale și timpul liber. Oferã un control unic și perceptibilitatea tuturor sarcinilor de depozitare și dezvoltarea stocurilor.
Gestionarea stocurilor
Pentru a crea o afacere de internet rezonabilã, câștigãtoare și adaptabilã în acest an, trebuie sã înțelegeți detaliile complexe ale stocului. Gestionarea slabã a stocurilor poate fi un test imprevizibil de înfrânt pentru orice vizionar de afaceri online, indiferent de abilitatea ta, de mãrimea afacerii tale, de tipurile de articole pe care le vindeți sau de mulțimea pe care o servești. Stocul este frecvent cel mai mare lucru pe care îl are o afacere în resursele sale actuale, ceea ce înseamnã cã trebuie verificatã cu precizie. Stocul este verificat și estimat la sfârșitul fiecãrei perioade de audit pentru a decide beneficiile sau nenorocirile organizației.
În zona de afaceri bazatã pe web, gestionarea periodicã a unui stoc contribuie la creșterea cunoștințelor și conceperii afacerii. .
Managementul lanțului de aprovizionare
Ca comerț electronic achiziționeazã și vinde mãrfuri pe internet, de acum, alãturi de plãțile între cele douã pãrți, este o dezvoltare a produselor care, de asemenea, trebuie sã aparã într-un mod corect și convenabil, ulterior necesitatea unei rețele de inventar. Pentru ca organizațiile sã explodeze în timp comerțul electronic, rețeaua de inventar se transformã în punctul de vedere cel mai de bazã, care ar trebui sã fie rapid, neîncetat și sigur. Provocarea este sãlbaticã, deoarece nu existã un cuplu, ci mai degrabã multe firme de comerț electronic care se luptã pentru o bucatã de plãcintã, fiecare recunoscând și creând noi proceduri de vânzare și transport.
Sistem ERP
Integrarea comerțului electronic este coordonarea dintre pagina web de comerț electronic a unei organizații și cadrul de audit intermediar și stoc (ERP). . O reconciliere adecvatã permite progresul datelor în mod bidirecțional între cele douã cadre care înseamnã cã informațiile ar trebui sã fie incluse în cadru o singurã datã.
Gestionarea informațiilor despre produse
Un aranjament de gestionare a informațiilor despre produse (PIM) oferã un loc solitar pentru a aduna, supraveghea și îmbunãtãți datele articolului dvs., a face o listã de articole și a le transmite cãtre ofertele dvs. și canalele de comerț electronic. Un aranjament PIM face mai rapid și mai simplu sã faci și sã transmiti întâlniri convingãtoare de articole.
POS Software Integration
Existã multe abordãri pentru îmbunãtãțirea activitãților operaționale, creșterea tranzacțiilor și îmbunãtãțirea loialitãții consumatorilor. Prin alãturarea cadrelor dvs. de comerț electronic și de locație de vânzare cu amãnuntul (POS) disponibile, afacerea dvs. poate ajunge la standarde mai semnificative fãrã efort.
Marketing și vânzãri Management
Acesta include cadre CRM, focus-apeluri, eforturi de publicitate multicanal, analize client și detalii.
Artificial Intelligence & AI-Powered eCommerce Web-Powered AI
AI este cea mai recentã insurgențã dupã telefoane mobile . Am vãzut acum comerțul web, afaceri portabile și este acum afacerea AI
AI. În momentul prezent, A.I. ne poate ajuta sã ne îndeplinim responsabilitatea în mod competitiv și mai astept. În prezent, numeroase organizații de comerț electronic utilizeazã tipuri de AI pentru a-și înțelege mai bine clienții, a produce noi oportunitãți și a oferi o experiențã de client îmbunãtãțitã.
Diferite tehnici care pot fi utilizate sunt:
- Design inteligent centrat pe clienți funcții care inculcã cãutarea, cum ar fi Cãutare vocalã.
- Proiectați strategii adecvate în care comportamentul utilizatorului poate fi urmãrit.
- Potrivit utilizatorilor, produsele recomandate în legãturã cu produsele recomandate ar trebui sã fie, de asemenea, disponibile.
- Chatboturile bazate pe AI ar trebui sã fie suficient de incompetente pentru a implementa experiența de personalizare în timp ce participã la clienți.
Pentru a îmbunãtãți experiența de cãutare inteligentã, ar trebui sã fie încorporate și funcții de procesare a imaginilor. Prin aceasta, utilizatorul primește o platformã în care poate încãrca imaginea doritã pentru a obține rezultatele relevante.
Advance Ecommerce Analytics
Website coordonat cu analize progresate, de exemplu, rapoarte, diagrame de plãcintã, tablouri de bord în direct, care pot fi vãzute de cãtre administrator pentru a oferi beneficii abundente. Insights legate de numãrul de comenzi primite, detalii legate de expedierea expedierii, informații despre livrare, securizarea clientului și numere de întreținere și altele, pot fi prezentate ca diagrame pentru a vã baza cu decizii de afaceri profitabile.
Citește și: Ghid de dezvoltare a aplicațiilor mobile eCommerce – Costuri și caracteristici
Externalizarea comerțului electronic Site-ul Vs Angajeazã Echipa de Dezvoltare Interioarã
Echipa de Dezvoltare Interioarã
Înseamnã utilizarea resurselor organizației (grup intern) pentru a crea sau executa programare conform cerințelor explicite ale organizației. Cu aceastã metodologie, trebuie sã puneți bani și timp pentru a obține toate diferitele persoane sau locuri de muncã care sunt asociate cu crearea unei baze puternice pentru proiectarea unui site web excelent de comerț electronic.
Avantajele dezvoltãrii interioare
- O înțelegere superioarã a cultura corporativã și de afaceri.
- Complet devotamentul fațã de finalizarea proiectului este întotdeauna disponibil.
- Nu existã diferențe sociale și culturale.
- Discuțiile fațã în fațã pot fi fãcute cu ușurințã.
Dezavantaje ale dezvoltãrii interioare
- Creșterea costului.
- Lipsa infrastructurii și a abilitãților.
Outsour cing pentru dezvoltarea site-urilor de comerț electronic
În cuvinte de bazã, externalizarea este o sarcinã de atribuire. În esențã, un plan de joc realizat de o afacere pentru a angaja o companie de software extern pentru a face lucrãrile de dezvoltare. Prin aceastã metodologie, fondurile de rezervã pentru timp și costuri de bazã provin din neinscrierea reprezentanților interni și de la neprezentarea resurselor în cadru.
Modele de implicare care pot fi luate în considerare pentru dezvoltarea site-urilor de comerț electronic
Implicare la fața locului
Dezvoltatorul este contactat dintr-o sursã terțã parte și este binevenit în mediul de lucru pentru cooperarea cu echipa. În acest model, inginerul înțelege cu atenție necesitãțile afacerii și poate transmite cele mai bune randamente.
Angajament în afara locului
Inginerul înscris sau ales poate lucra din propriile spații de birou folosind resursele deschise și ar fi disponibil 24 7 pentru fiecare asistențã vitalã.
Implicare hibridã
În modelul hibrid, inginerii angajați lucreazã din propriul birou, dar ori de câte ori este necesar de cãtre client poate vizita biroul sãu pentru a avea anumite discuții, ocazii sociale sau pentru a participa la unele sesiuni de formare.
Punctul care trebuie discutat cu compania de dezvoltare a site-urilor eCommerce
Punctele care trebuie luate în considerare sunt urmãtoarele:
- Dacã aveți nevoie pentru a obține site-ul de comerț electronic dezvoltat cu MVP sau un sortiment divers cu MVP și funcții propulsate sau un site web versatil de comerț electronic cu caracteristici mai avansate
- Selectați platforma pe care doriți sã fie esențialã pentru afacerea dvs. În general, vã puteți extinde compania mai târziu.
- Decideți dacã doriți sã mențineți dezvoltarea finalã scãzutã sau costisitoare, cheltuind mult pentru asistența extinsã oferitã de API-urile terțã parte. Selectați cu atenție compania de contractare, deoarece afecteazã direct bugetul proiectului.
- Nu uita sã ceri furnizorului tãu de servicii de dezvoltare a site-urilor de e-commerce sã dezvolte un motor de cãutare magazin prietenos de comerț electronic . Un magazin de comerț electronic trebuie sã fie bine optimizat pentru motoarele de cãutare majore.
Ce structurã de echipã este necesarã pentru dezvoltarea site-urilor de comerț electronic
Pentru a schimba muzica în realitatea de care aveți nevoie sã angajați dezvoltatori de comerț electronic care au expertizã în acest domeniu. Existã câteva persoane care se angajeazã sã creeze un site web de la început. Prin urmare, structura necesarã a echipei ar fi similarã
- Project Manager
- UX / UI Designeri
- Dezvoltatori front-end
- Back-end Developers
- Expert în baze de date
- Designeri grafici
- Tester de calitate
Manager de livrãri
Cât costã dezvoltarea unui site web de comerț electronic?
Costul dezvoltãrii unui site web de comerț electronic depinde complet de anumiți factori, cum ar fi:
- Locația companiei de dezvoltare web a comerțului electronic
- Mãrimea companiei de dezvoltare, indiferent dacã este o companie mare, micã sau medie.
- Dezvoltarea frontalã și din spate.
- Dezvoltare UI / UX.
- Integrare API terțã parte.
De asemenea, oamenii au cãutat
- Servicii de dezvoltare a site-urilor de comerț electronic
- Dezvoltarea magazinului online de comerț electronic
- Dezvoltarea magazinelor de comerț electronic
- Dezvoltarea site-urilor de cumpãrãturi online
- Servicii de proiectare a site-urilor de comerț electronic
- Echipa de dezvoltare a site-urilor de comerț electronic
- Costul dezvoltãrii site-ului de comerț electronic
- Funcțiile site-ului de comerț electronic
- Serviciul de dezvoltare web eCommerce
- Compania de dezvoltare web a comerțului electronic
- Soluții de dezvoltare a comerțului electronic
Despre autor
Consultant certificat Magento 2
Autor Bio:
Sunt certificat Dezvoltator Magento și consultant Magento 2 cu o experiențã de zece ani în segmentul de dezvoltare a comerțului electronic . Experiența mea poate face ca obiectivele dvs. de afaceri sã depãșeascã orice obstacol în care vã confruntați cu platforma de comerț electronic Magento!