Pentru o informație rapidã, consultați acest videoclip pentru primele 5 motive pentru care trebuie sã vã modernizați site-ul în 2020! Puteți citi articolul nostru de mai jos pentru mai multe detalii și descãrcați ghidul nostru informativ GRATUIT!
O reproiectare a site-ului web nu este o sarcinã micã sau o investiție de timp, ci una care plãtește dividende pe termen lung. Este important sã înțelegem cã „reproiectarea” sau „modernizarea” nu înseamnã neapãrat cã trebuie sã schimbați toate elementele de branding, copiere și design. De fapt, modernizarea site-ului poate însemna doar realizarea de actualizãri funcționale pentru a vã moderniza și a ajuta site-ul dvs. sã funcționeze mai bine și sã vã ajute la atingerea obiectivelor dvs. de marketing.
În iulie 2019, peste 4,33 miliarde de utilizatori sunt activi pe internet. Creșterea rapidã a utilizatorilor online a dus la așteptarea ca site-urile web sã ofere o experiențã excelentã pentru utilizatori. Așteptarea utilizatorului se întâmplã într-o milisecundã dupã ce pagina web se încarcã în rezultatele cãutãrii.
Prima impresie a companiei tale asupra unui potențial client este, în general, determinatã de ceea ce clientul vede sau experimenteazã pe site-ul tãu. De fapt, majoritatea vizitatorilor vor evalua credibilitatea afacerii dvs. bazat exclusiv pe aspectul și funcționalitatea site-ului dvs. web.
În 1999, Jakob Nielsen, un cunoscut avocat al utilizatorului, a identificat patru modalitãți prin care un site web poate comunica încredere:
Calitatea designului
Dezvãluire în fațã
Conținut cuprinzãtor și actual
Conexiune la restul web
Într-un studiu realizat de Nielsen Normal Group , s-a observat cã aceiași factori sunt identici cu Jakob Nielsen identificat în 1999, continuã sã rãmânã adevãrat și influențeazã utilizatorii astãzi.
Citat: 88% dintre consumatorii online sunt mai puțin susceptibili sã revinã pe un site dupã o experiențã proastã. (Sursa: Studiu de caz de Gomez )
Dacã nu sunteți sigur dacã site-ul dvs. web îndeplinește standardele de experiențã pentru utilizatorii 2020, citiți urmãtoarele 5 orientãri de mai jos. Apoi, examinați site-ul dvs. web cu aceste recomandãri ..
# 1 – Performanțã slabã a site-ului
Arhitectura site-ului dvs. web are puterea de a influența dramatic experiența generalã a vizitatorilor sãi. Oricât de mulți bani cheltuiți, dacã site-ul dvs. web nu este bine construit, cel mai probabil va rezulta una dintre urmãtoarele probleme critice pentru vizitatorii sãi:
Slow Speed – Un site web lent poate fi rezultatul unei game largi de probleme. Probleme cum ar fi imagini excesive sau de dimensiuni incorecte, o temã prost construitã, prea multe plug-in-uri sau proiectate slab, resurse de server de memorie în cache necorespunzãtoare sau neconfigurate. Mulți proprietari de site-uri considerã cã toți furnizorii de gãzduire a site-urilor WordPress sunt creați egal. Drept urmare, consumatorii care gãzduiesc utilizeazã prețul ca principalã considerație atunci când selecteazã un furnizor de gãzduire web. Dacã site-ul dvs. web a fost construit folosind WordPress, vã recomandãm sã utilizați un furnizor de hosting optimizat WordPress . Serviciul de gãzduire WordPress ( Soluția este o soluție excelentã pentru companiile care au timp și resurse pentru a-și gestiona și actualiza propriul site, dar cautã beneficiile adãugate ale serverelor optimizate WordPress. Serviciul de gãzduire WordPress este o soluție excelentã pentru companii FÃRÃ timp, resurse sau expertizã pentru a-și gestiona propriul site și doresc sã se asigure cã site-ul lor web este în permanențã actualizat, securizat și performant la potențialul maxim. Pentru a înțelege performanțele site-ului dvs. web, vizitați unul dintre instrumentele noastre recomandate, Google PageSpeed Insights .
Nu este mobil prietenos (receptiv) – Peste 17% din tot traficul web provine de la dispozitive mobile . Dacã site-ul dvs. nu este mobil, pierdeți în mod absolut potențiali și clienți potențiali. Acum, când consumatorul obișnuit își folosește smartphone-ul atât de frecvent în timpul procesului de cumpãrare pentru a identifica companiile din apropiere, pentru a face cercetãri și pentru a împãrtãși aceste informații cu prietenii lor, este esențial ca acești consumatori sã aibã o experiențã de implicare a utilizatorului pe toate dispozitivele. Prin urmare, un site web mobil mobil ar trebui sã fie o prioritate maximã pentru orice companie care dorește sã exploateze întregul potențial al site-ului web. Vã recomandãm sã vizitați site-ul companiei dvs. utilizând smartphone-ul și / sau o tabletã și sã utilizați aceastã listã de control pentru a determina dacã site-ul dvs. web își atinge potențialul pe toate platformele mobile.
Funcții de funcționare / confuzie – Dacã ați încorporat pluginuri sau module terțe pentru a crește funcționalitatea site-ului dvs. web, este foarte important ca acestea sã fie gestionate și actualizate în mod regulat. Lucruri precum widget-urile de cumpãrãturi, formularele de contact, widget-urile emergente, managerii de membri și testele necesitã un management de rutinã pentru a asigura funcționalitatea constantã și optimizatã. Dacã aceste funcții ale site-ului dvs. nu funcționeazã corect, acestea vã vor frustra vizitatorii și îi vor obliga rapid sã plece în altã parte. În plus, dacã aveți un site cu aspect nemaipomenit care este confuz sau stângace, utilizatorii vor pleca, de asemenea, deoarece sunt frustrați sau gãsesc site-ul dificil de angajat. Funcționalitatea și capacitatea de utilizare, mai presus de toate, ar trebui sã fie principalul punct de vedere al prezenței dvs. pe web – dacã nu, eforturile dvs. de trafic și de generare de plumb vor suferi dramatic.
# 2 – Proiectare de site-uri învechitã
Companiile aleg sã-și reproiecteze site-ul web din mai multe motive. În mod obișnuit, un design demodat al site-ului este primul declanșator. În general, este recomandat ca un site web sã fie modernizat la fiecare trei ani, cu toate acestea, multe companii aleg sã cheltuiascã bani pentru bandaj și sã susținã un site care a fost construit în urmã cu zeci de ani. Din pãcate, chiar și persoanele fãrã experiențã în proiectarea web pot vedea clar când un site este depãșit. Pentru ei devine evident când te comparã cu concurenții tãi în timpul procesului de cumpãrãturi. Toate lucrurile fiind egale, consumatorii obișnuiți vor alege cel mai adesea sã facã afaceri cu o companie care are un site web cu aspect modern, atrãgãtor și ușor de navigat. Pentru ei, este o reflectare directã a ceea ce reprezintã compania și își stabilește așteptãrile. Este posibil ca întreprinderile mai înființate sã poatã evita acest lucru, dar întreprinderile noi și întreprinderile mici ar trebui sã foloseascã absolut site-ul lor pentru a demonstra cã înainteazã și sunt în concordanțã cu nevoile și așteptãrile clienților existenți și potențiali.
# 3 – Conținutul și mesageria site-ului nu sunt clare și concise
Dacã un conținut bine elaborat, atent și relevant pe site-ul dvs. va îmbunãtãți drastic totul, de la pãstrarea clienților pânã la vizibilitatea motorului de cãutare – și cu toate modificãrile continue ale algoritmilor motorului de cãutare, este este imperativ ca conținutul de pe site-ul dvs. sã reprezinte cu exactitate compania dvs. într-un mod semnificativ, relevant. O copie web puternicã, elaboratã cu experiențã, poate face o diferențã semnificativã în furnizarea vizitatorilor dvs. de detalii și informații cruciale într-un mod clar și eficient. De asemenea, este important sã înțelegem cã redactarea conținutului site-ului web profesional (copiere) este un set de abilitãți complet diferit de cel utilizat în alte forme de scriere. Este o abilitate care necesitã o amploare semnificativã de cunoștințe și sensibilitãți practicate și perfecționate de-a lungul mai multor ani. De exemplu, vizitatorii site-ului web scaneazã de obicei pagini decât le citesc (așa cum ar citi o carte). Aceasta înseamnã cã, dacã copia site-ului dvs. web nu este „scanabilã”, este probabil sã respingã vizitatorii și sã nu funcționeze la potențialul sãu maxim. Nu existã nicio întrebare cã înțelegeți cel mai bine afacerea dvs., cu toate acestea, un cuvânt priceput poate lua cunoștințele și înțelegerea și le poate crea în conținut semnificativ, relevant, care vã va duce site-ul cãtre NIVELUL URMÃTOR.